عملکرد انجمن كشتيرانی و خدمات وابسته ايران در مجمع عمومی عادی ساليانه اعلام شد

مجمع عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ايران روز سه شنبه 27تیرماه در سالن کوه نور مجموعه هتل اوین پارسیان،با حضور هیئت مدیره و اعضای انجمن، دبیرکل، مديران شركتهای كشتيرانی، نمايندگی كشتيرانی و خدمات بندری، بازرس قانونی، نماینده حسابرس، نماینده اتاق بازرگانی، نماینده وزارت کشور، کارشناسان و فعالان و مسئولان صنایع دریایی و کشتیرانی و اصحاب رسانه، برگزار گردید.

بر اساس گزارش سی نیوز، دکتر مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به اعضای محترم انجمن و میهمانان حاضر در آن درباره برنامه تدوینی سال1401 انجمن و عملکرد آن گفت: 188 نشست در این خصوص برگزار شد(ارتباطاتی که فیمابین تشکل و سازمان های دولتی در عناوین مختلف به عمل آمده) و همچنین در مذاکرات بین المللی در سفرهای خارجی که در همراهی با وزارت راه، وزارت صمت و شقوق مختلف دولت در هند، روسیه و سایر کشورها صورت گرفت، اعضای محترم هیئت مدیره حضورداشتند و به همان تناسب به واسطه دعوت هایی از گروه های تجاری که در حوزه های مختلف لجستیکی دارای پیشینه ارتباط با جمهوری اسلامی ایران بودند، در ایران نشست های مختلفی را داشتیم.

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران افزود: در ارتباط با هم افزایی فیمابین تشکل های هم عرض لجستیکی، نشست های مختلفی در انجمن و داخل کشور به عمل آورده ایم. همچنین با سازمان بنادر و دریانوردی، ارتباطات وسیع و گسترده ای چه در سطح مدیران ستادی و چه در سطح مدیران صف که غالبا بنادر مهم عملیاتی کشور بود، نشست های فصلی به عمل آمد.

وی بیان داشت: با توجه به راهبرد اقتصادی که دولت جمهوری اسلامی ایران در توسعه فعالیت های مبتنی بر راهگذر شمال- جنوب ونقش محوری بندر چابهار بود، در سال گذشته به ابتکار انجمن کشتیرانی، «همایش چابهار مسیر پیشرفت» در قالب مدیران معظم عضو انجمن کشتیرانی، تعدادی از شرکت های خارجی که در حوزه لجستیکی شریک تجاری در این خصوص هستند، معاونین و مدیران وزارت راه،وزارت صمت، وزارت خارجه، مناطق آزاد و … به مدت سه روز در چابهار برگزار گردید و خوشبختانه موجب هماهنگی و همکاری خوبی فیمابین فعالین بخش خصوصی و دولتی گردید و امروز از ثمرات آن برخوردار می باشیم.

اقدامات تاثیرگذار انجمن کشتیرانی به عنوان نقش محوری در کشور و حوزه لجستیکی

پل مه درباره اقدامات تاثیرگذار انجمن کشتیرانی به عنوان نقش محوری در کشور و حوزه لجستیکی اظهار داشت: سامان دهی و مدیریت برگشت سالم کانتینر در قالب طرح تضمین با عنایت به اینکه در ابتدا در سال 1386 توسط انجمن و با همکاری بیمه پاسارگاد اجرا شد (ولی در آن مقطع بعضی از سازمان های دولتی مخالفت به عمل می آورند) خوشبختانه بر اساس مصوبات نشست 167شورای عالی هماهنگی ترابری کشور در سال 1394 انجمن مجدد این طرح را ارائه نمود و هم اینک یکی از مهمترین ابزارهای حوزه کسب و کار و موجب تسهیل فعالیت فعالین اقتصادی گردیده است.

وی گفت:امروز بخش قابل توجهی از فعالیت های عملیات کانتینری متکی بر دریافت ترخیصیه بدون نیاز به پرداخت سپرده نقدی، بدون نیاز به ارائه چک تضمینی، بدون نیاز به ارائه توافقنامه تحویل کانتینر و با تسهیلات افزوده -در واقع چنانچه خسارت بوجود بیاید- با 95 درصد تامین خسارت،حقوق ذینفعانی که دریافت کننده ترخیصیه هستند را  توسط این طرح توانسته ایم حفظ کنیم.

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران درخصوص حمایت از کسب وکار اعضا بیان نمود: هلدینگی را در سال گذشته با همکاری تعدادی از اعضای انجمن تحت عنوان «کنسرسیوم مدیریت لجستیک ایران» تاسیس کردیم که خوشبختانه تا امروز نقش بسزایی در شکل گیری برنامه و فرایندهای لجستیکی کشور داشته است.

پل مه تاکید کرد: برای سه سال متوالی در میان تمام تشکل های کشور در ردیف سه تشکل برتر، رتبه  A را کسب کردیم. درواقع تمام مشخصه هایی که نشان دهنده ارجحیت یک مجموعه اقتصادی و برای آنکه بتواند رهبری جامعه اقتصادی و مورد هدف را داشته باشد، دارا بودیم و امیدواریم بتوانیم در سال جاری رتبه اول تشکل های کشور را به مفهوم +A اخذ کنیم.

وی با اشاره به دستاورهای خوبی که انجمن کشتیرانی توانست در سال گذشته از خود بجا بگذارد، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه ما توانستیم بر اساس آنچه نرم متعارف عملیات کانتینری بود و از دهه پنجاه اجرا می شد، آیین نامه ای را بسیار دقیق تنظیم کنیم و این آیین نامه به عنوان منشور اصلی و قاعده اصلی حوزه کانتینری مورد استفاده قرار بگیرد.

پل مه اظهار داشت: در سال گذشته ما از گردش مالی بالغ بر 150میلیارد تومان در حوزه تبادلات کانتینری و از چرخه صدور اسناد بانکی بالغ بر 500میلیارد تومان جلوگیری به عمل آوردیم.

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: خوشبختانه به دلیل اینکه فعالیت های لجستیکی رو به رشد و توسعه است و ضرورت دارد از نیروهای صاحب صلاحیت در این حوزه استفاده بشود، توانستیم در سال گذشته سامانه کاریابی و اشتغال را با هدف شناسایی موثرین این حوزه راه اندازی کنیم.

وی اذعان داشت: انجمن توانست از بعضی اقدامات فراقانونی و به واقع با منشا حاصل از تصمیمات ناصحیح و سوء برداشت از قوانین بود، جلوگیری به عمل بیاورد؛ مانند موضوع ایزوتانک که خسارات بسیاری بر بدنه اقتصادی کشور وارد کرد.

فعالیت های مثمره ثمر انجمن در حوزه قانون کار و ماده 38

مسعود پل مه درباره فعالیت های مثمره ثمر انجمن در حوزه قانون کار و ماده 38 بیان داشت: ما درحوزه قانون کار به مفهوم مشاغل سخت در حال مذاکره هستیم و بعضا هم موفق شدیم بخشی از قوانین را به خدماتی که مرتبط با فعالیت منابع انسانی هستُ معطوف کنیم. در بحث ماده 38 از سال 1390 بلایی که دامن فعالین حوزه بندر و دریا را گرفته و به عنوان بحران ماده38 مشهور هست، تا به امروز زیان های زایدالوصفی به اقتصاد کشور و به فعالین این حوزه زده است توانستیم با حداقل صرف دو سال زمان در دادستانی کل کشور این مکتوب را اخذ کنیم.

پل مه ادامه داد: برای حفظ امنیت اعضا که قالبا وجه روانی دارد با جلب نظر مسئولین محترم فراجا، تجهیزات دفاع شخصی با برخورداری از مجوز حمل و استفاده را فراهم کردیم و در سال گذشته حدودا 700 نفر از اعضا از این تجهیزات برخوردار شدند.

اقدامات مالیاتی انجمن

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران اظهار داشت: خوشبختانه به عنوان یکی از موثرترین تشکل ها طی 5 سال گذشته و هرساله این واقعیت را برای حفظ کرسی نمایندگان تشکل در حمایت از حقوق مالیاتی در هیئت های مالیاتی داشتیم و به لطف و مساعدت همکاران مان در واحدهای مالی شرکت های عضو انجمن، توانستیم به تصمیمات بسیار شایسته ای در رفع و رجوع مشکلاتی که به نوعی عسر و حرج مالیاتی رو از همکاران ما رفع می کرد، در هیات های حا اختلاف مالیاتی دست بیابیم.

سامانه پل، عرصه موجود مبتنی بر پیشتازی تکنولوژی

وی با اشاره به اینکه در زمان حال و در عرصه کار و زندگی کنونی پیشتازی تکنولوژی داراری حاکمیت بلامنازع است، گفت: با توجه به اینکه قاطبه اعضای محترم انجمن کشتیرانی از پیشینه چند ده ساله در فعالیت های داخلی و خارجی برخوردار هستند، از این سرمایه علمی بهره جستیم و در حال تدوین سامانه ای به نام پل هستیم این سامانه با قابلیت افزون بر آنچه که سامانه های موجود در حال ارائه خدمات هستند در صورت تقاضای هر عضو در آینده ای نه چندان دور در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

دستاوردهای آموزشی

پل مه بیان داشت: منطبق بر تمام فرایندها، مکانیزم ها و تکنولوژی های روزی که در کشورهای همسایه در اختیار شرکت ها قرار گرفته و شاید ما از آن محروم باشیم، با افتخار اعلام می کنم که در حوزه آموزش در بخش لجستیک به پشتوانه یکایک اعضای انجمن، رتبه یک کشور و در بعضی از شقوق، رتبه یک خاورمیانه را اخذ کرده ایم و  درحال حاضر نمایندگی مجموعه ICS را در منطقه داریم و دومین دوره آن را برگزار کردیم. اشخاصی که موفق به دریافت این گواهینامه می شوند به عنوان مدیران ارشد در شرکت های معظم استخدام می شوند.

وی تاکید کرد: با ارتباطی که از طریق فوناسپا(انجمن جهانی علمی صنعت دریایی در انگلستان) و انجمن بارسلون اسپانیا برقرار کردیم، اولین دوره liner shipping را برگزار کردیم که خوشبختانه 12 فارغ التحصیل با رتبه های بالا داشتیم و این موفقیت مبتنی بر  کسب علوم بین المللی حاصل شده است و استمرار پیدا خواهد کرد.

دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار شایسته ای که از سوی مجموعه های دانشگاه آزاد برای ایجاد ارتباط آموزشی با انجمن به وجود آمده تا به امروز توانستیم علاوه بر اینکه با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1396 برای ایجاد رشته های لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در حوزه مدیریت بازرگانی بندری و دریایی تفاهم نامه منعقد و اجرا کردیم و امسال فارغ التحصیلان اولین دوره فوق لیسانس به بدنه شرکت ها ورود پیدا می کنند و مشغول بکار خواهند شد.

پل مه گفت:یکی از فعالیت هایی نوینی که در سال گذشته انجام شد، تورهای آموزشی است که در بنادر برای فارغ التحصیلان مراکز آموزش انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد و انشاء الله در آینده نه چندان دور این تورهای آموزشی، به بنادر خارج از کشور توسعه پیدا کند.

وی درباره هدف از برگزاری تورهای آموزشی افزود: هدف از اجرای این تورها، تطبیق علوم و عملیات است و نیز مقایسه فعالیت های داخلی و خارجی برای بهبود فعالیت ها و رفع نقائص خواهد بود.

اقدامات مهم حوزه امور شرکت ها

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: در حوزه امور شرکت ها که یکی از بخش های فعال انجمن می باشد  ما همواره با خلاء اطلاعاتی مواجه بودیم که خوشبختانه با تلاش امور شرکت ها، توانسته ایم بانک اطلاعاتی بسیار گسترده ای از 99 درصد فعالین حوزه لجستیک بندری و دریایی کشور گردآوری کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه خودمان را همواره در معرض آزمون و ارزیابی قرار دهیم، سامانه نظرسنجی در سایت انجمن قرار داده شده. انتظار داریم دوستان ما نسبت به این مهم، توجه لازم داشته باشند.

پل مه خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شایسته ای که هیئت مدیره در سال گذشته تصویب کرد و بنیان نهاده شد و انشاءالله در سال جاری شکل اجرایی و قطعی به خودش می گیرد، دریافت مجوز جایزه ملی بهره وری در حوزه لجستیک دریایی و بندری کشور است.

دستاوردهای امور بیمه ها

وی بیان داشت: یکی از خدمات بیمه ای که ما می توانیم از آن نام ببریم بیمه مسئولیت حرفه ای شرکت هاست.خطای انسانی در حوزه اسناد و عملیات در شرکت های ما بعضا به دلایل مختلف زیاد است.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران اظهار نمود: تفاهم نامه بسیار خوبی با بیمه پاسارگاد به عمل آوردیم. موافقت های اولیه از بیمه مرکزی اخذ شده است. گستره این بیمه بسیار بیشتر از بیمه اعتباری است که انشاء الله بزودی رونمایی خواهد شد.

اقدامات مهم حقوقی

وی عنوان نمود: یکی دیگر از فعالیت های بسیار خوب وموثری که با حمایت اعضای انجمن از سال 1390 پایه گذاشتیم، اقدامات حقوقی است. به دلیل اینکه ما دچار خلاء ساختاری در حوزه رسیدگی حقوقی به دعاوی دریایی و بندری هستیم. در قانون دریایی که بالغ بر 80 سال قدمت دارد، دادگاه دریایی پیش بینی شده است. به استثنای مقطع کوتاهی از زمان، این دادگاه را فقط در تهران داشتیم، متاسفانه تاکنون دادگاهی که بتواند نیازهای حقوقی و قضائی حوزه کسب و کار صنعت را فراهم کند، شکل نگرفته است.

پل مه تاکید کرد: ما توانسته ایم مرکز داوری انجمن را تاسیس نماییم و در سطح منطقه گسترش بدهیم و پرونده های بین المللی را برای حل و فصل توسط داوران ارجاع بدهیم و همچنین توانستیم شعبه تخصصی شورای حل اختلافات دریایی و بندری را رسما از قوه قضائیه ابتیاع و در انجمن فعال نماییم.

تقدیر از فعالیت های روابط عمومی انجمن

وی اظهار نمود: بسیار از خدماتی که اعضای محترم شاهد هستند، ماحصل خدمت همکاران مان در بخش روابط عمومی انجمن است. روابط عمومی علیرغم اینکه نشست های متعددی را تا به امروز مدیریت و اجرا کرده اند می توان گفت که مظلوم واقع می شوند. اقداماتی را که شاهد هستید حاصل خدمات نیروهای روابط عمومی است. لیکن بعضا نامی از آنان برده نمی شود.

خدمات انجمن در حوزه مدیریت هوشمند

پل مه افزود: ما سعی کرده ایم همواره مدیریت هوشمند برای هم افزایی را در انجمن بوجود بیاوریم. هم اینک تمام مزیت های پرداخت آنلاین را در اپلیکیشن، سامانه و سایر دسترسی ها بوجود آورده ایم که انتظار داریم همکاران مان از آن استفاده کنند.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران عنوان نمود: برای اینکه اعضای ما اطلاعات خودشان را همواره بروز بکنند و بخشی از خدمات خودشان را بصورت تبلیغ در اختیار کسانی که به سایت انجمن مراجعه می کنند قرار دهند برای یکایک اعضای انجمن کارتابلی تهیه شده است که هیچ محدویت ثبت، ضبط و انتقال اطلاعات ندارد. پیشنهاد می کنم که اعضا از این فرصت بویژه تبلیغات رایگان آن استفاده کنند.

چاپ کتب آموزشی و ایجاد پاویون نمایشگاهی

وی تاکید کرد: یکی از خدماتی که امسال به عنوان برنامه سال 1402 به اجرا خواهیم گذاشت چاپ کتب آموزشی با استفاده از ظرفیت های علمی و اساتید شایسته ای است که در مرکز آموزش انجمن کشتیرانی در اختیار داریم. لذا از همکاری اعضای محترم در حوزه دریافت محتوا و تولید کتب استقبال می کنیم.

پل مه گفت: در سال گذشته اولین گام را برای ایجاد پاویون نمایشگاهی در حوزه مرتبط با امور لجستیکی به عمل آمد.

فعالیت های مشاوره مالیاتی انجمن

وی اظهارداشت:خوشبختانه با توجه به نیازی که درحوزه کسب وکار نسبت به موضوعات مالیاتی داشتیم، فعالیت های مشاوره مالیاتی را به سرحد ممکن با استخدام موثرین و خوشنام های این حوزه به عمل آوردیم.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران خاطرنشان ساخت: در پایان سال گذشته انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در حوزه تشکلی بخش خصوصی، توانست اقدامات مرتبط با سامانه مودیان مالیاتی در بخش شناسه خدمات را در اوایل اسفندماه1401 اخذ کند و منشا اثر برای تمام تشکل های حمل و نقل و بندری قرار گرفت.

مشارکت اعضا در کمیته های مشورتی و تخصصی

پل مه گفت: یکی از شایسته ترین ارتباطاتی که فیمابین اعضا، انجمن و هیئت مدیره وجود دارد، نقش فزاینده و موثر یکایک مجریان شرکت های عضو در قالب کمیته های مشورتی و تخصصی است. بیش از 90 درصد اقداماتی که در انجمن شکل اجرایی به خودش گرفته، حاصل پیشنهادات، زحمات، مشاوره ها و مطالعات اعضای محترم در کمیته های تخصصی است.

ارتقای حوزه آموزشی و اعتماد به مرکز داوری انجمن برای حل و فصل دعاوی

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران افزود: در حوزه آموزش ارتقای بسیار خوبی در سال گذشته داشتیم تا جایی که 72هزار نفر/ساعت رکورد آموزش را از خود به جای گذاشتیم.

طرح های بیمه کانتینری، بیمه ترانزیت و بیمه ورود موقت خودرو

پل مه تاکید نمود: در بیمه کانتینری خوشبختانه توانستیم در سال گذشته بالغ بر70هزار کانتینر را با همان آماری که نسبت به کاهش عملیات مالی اسنادی بود، داشته باشیم. بیمه ترانزیت یکی دیگر از موضوعاتی است که تسهیلات آن متوجه اعضای ما در حوزه ترانزیت است. بیمه ورود موقت خودرو نیز یکی دیگر از خدمات است که انجمن بخش موثر آن خواهد بود.

بازنگری در آیین نامه تاسیس فعالیت های بندری و دریایی و ماده 38

وی گفت: در مورد موضوع بازنگری آیین نامه تاسیس فعالیت های بندری و دریایی اعتقاد داریم باید منطبق بر واقعیت ها و اقتضائات روز باشد و قواعد بین المللی در آن لحاظ بشود.

ایجاد صندوق تضامنی و مشارکت در ساخت فیلم بایندر

وی اضافه کرد: به دنبال ایجاد یک صندوق تضامنی برای حفظ حقوق نمایندگان کشتیرانی در پرداخت صورتحساب هایی که اعداد و ارقام میلیاردی دارند و به دلیل اینکه دسترسی به تراکنش های بین المللی نداریم، هستیم.

پل مه اظهار داشت:از اقدامات رسانه ای شایسته ای که در شرف اقدام خواهد بود، مشارکت در ساخت فیلم بایندر خواهد بود که امسال از اقدامات اولیه آن رونمایی خواهد شد.

دستاوردهای انجمن در حوزه تفاهم نامه ها

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران عنوان نمود: در حوزه تفاهم نامه ها نسبت به نیازهای آموزشی، تفاهم نامه ای با دانشگاه چابهار خواهیم داشت و همچنین یکی دیگر از اقداماتی که در سال 1402 در حال اجرا، تکمیل و توسعه است، ارتباط با کلیه نهادها یا سازمان های مردم نهاد بین المللی موثر در حوزه فعالیتی ما خواهد بود.

پل مه گفت: قدم اول را در انعقاد تفاهم نامه با انجمن هندوستان داشتیم. قدم دوم با انجمن امارات خواهد بود و به همان تناسب با سایر کشورهایی که حجم بسیار بالاتر و یا در تراز مبادلات تجاری، حمل و نقل دریایی بالائی با ما خواهند داشت، اقدام می شود.

برگزاری اولین همایش بین المللی اقتصاد دریامحور

وی در خاتمه افزود: مفتخرم به اطلاع برسانم که در آذرماه سال جاری اولین همایش بین المللی اقتصاد دریامحور با حضور حداقل از فعالین دولتی و بخش خصوصی 9 کشور و با مشارکت انجمن برگزار می شود و نیز هفتادمین سالگرد تاسیس انجمنی که حاصل تفکرات نیک یکایک اعضای آن خواهد بود را به اتفاق هم جشن خواهیم گرفت.

پس از پایان سخنان دکتر پل مه، از نماینده وزارت کشور درخواست شد که خود را به هیئت رئیسه معرفی و در سن حضور پیدا کند.

تصویب گزارشات عملکرد هیئت مدیره، خزانه دار، حسابرس و بازرس قانونی

در ادامه مراسم گزارش خزانه دار انجمن توسط آقای فرداد فیروزپور، عضو هیئت مدیره انجمن کشتیرانی وخدمات وابسته ایران، شامل: سرمایه‌گذاری‌ها، درآمد و هزینه‌ها و موارد مرتبط با مدیریت و کنترل منابع مالی انجمن ارائه شد.

گزارش حسابرسی در خصوص بررسی حساب‌ها و گزارش‌های مالی توسط حسابرس انجمن کشتیرانی نیز قرائت گردید.

سپس عملکرد هیئت مدیره شامل: نتایج عملکرد هیئت مدیره در طول یک سال اخیر، تصمیمات مهم گرفته شده توسط هیئت مدیره، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های محقق شده، مسائل و چالش‌های موجود و برنامه‌های آینده ارائه گردید.

گزارش بازرس قانونی درخصوص نظارت بر رعایت مقررات و قوانین مربوط به فعالیت‌های انجمن نیز مورد تایید قرار گرفت.

تصویب گزارش و صورت های مالی دوره مالی منتهی به تاریخ 1401/12/29

همچنین در مجمع عمومي عادي ساليانه انجمن كشتيراني و خدمات وابسته ايران گزارش و و صورت های مالی دوره مالی منتهی بتاریخ 1401/12/29 شامل: ترازنامه(نمایش دارایی‌ها و منابع مالی انجمن)، صورت سود و زیان (درآمدها و هزینه‌ها، سود و زیان ناشی از فعالیت‌های عملیاتی و عوامل مالی دیگر) و توضیحات و اطلاعات موجود در صورت‌های مالی مورد تصویب مجمع قرار گرفت که نشان‌دهنده نظم و شفافیت در مدیریت مالی انجمن کشتیرانی بود که در نتیجه ضمن افزایش اعتماد ذینفعان به مدیریت منابع مالی انجمن، باعث شد این گزارش‌ها چراغ راهی برای ارزیابی و برنامه‌ریزی مالی آینده باشد.

تصویب حق عضویت سال1402به مبلغ250/000/000ریال و ورودیه اعضاء جدید در سال1402به مبلغ400/000/000ریال

بنا بر پیشنهاد هیئت مدیره حمایت مالی از اهداف و فعالیت‌های انجمن با توجه به افزایش هزینه های جاری وسربار در طول یکسال گذشته، مقرر و تصویب شد که حق عضویت اعضای فعلی انجمن کشتیرانی وخدمات وابسته ایران در سال 1402 به مبلغ250/000/000ریال افزایش یابد. همچنین ورودیه اعضاء جدید در سال1402 به مبلغ400/000/000ریال مورد تصویب قرار گرفت.

تصویب برنامه و بودجه سال1402

برنامه و بودجه سال 1402 انجمن کشتیرانی در مراسم مجمع عمومی شامل: برنامه‌ریزی اهداف و برنامه های مختلف انجمن(اهداف عملکردی، اجرایی، مالی، توسعه‌ای و سیاست‌های عمومی)، ارزیابی منابع(درآمدها، هزینه‌ها، دارایی‌ها، بدهی‌ها و …) و نظارت و ارزیابی بودجه و اجرای برنامه‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

انتخاب روزنامه اقتصاد سرآمد بعنوان روزنامه کثیرالانتشارآگهی ها

روزنامه دریایی اقتصاد سرآمد که همواره تعاملات و حمایت های رسانه ای خوبی با روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته داشته و اخبار و رویدادهای انجمن را منعکس نموده، در مراسم مجمع عمومی به عنوان روزنامه کثیرالانتشارآگهی های انجمن معرفی شد که مورد تصویب قرار گرفت.

انتخاب بازرس

در مراسم مجمع عمومی انجمن پس از رای گیری، انتخاب جناب آقای حسن رضا صفری با91رای بعنوان بازرس اصلی و سرکار خانم فرنوش میرمحمدعلی با 14رای بعنوان بازرس علی البدل تصویب شد.

انتخاب موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان موسسه حسابرسی قانونی

موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به عنوان موسسه حسابرسی قانونی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در مجمع عمومی، مورد تصویب قرار گرفت. موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران، به عنوان یک موسسه حسابرسی با تخصص و تجربه در زمینه حسابرسی مالی انتخاب شده است تا حساب ها و صورت‌های مالی انجمن را مورد بازرسی و ارزیابی قرار دهد و نیز انجمن را از ارائه گزارش‌های مالی و حسابرسی معتبر و قابل اعتماد برای ذینفعان خود بهره مند سازد.

 

انتشار اختصاصی: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49784

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.