پس از 8 ماه معطلی کشتی حامل گندم وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم وارداتی با ورود دستگاه قضایی و پیگیری دستگاه‌های اجرایی در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری میزان(مرکز رسانه قوه قضاییه)، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی با اقدام به موقع دستگاه قضایی و پیگیری دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: با ورود دستگاه قضایی استان و همکاری، تعامل و پیگیری خوب دستگاه‌های اجرایی امروز یک کشتی حاوی محموله ۷۰ هزار تنی گندم وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: پس از اطمینان از سلامت این محموله ۷۰ هزار تنی گندم وارداتی، از مسئولان مربوطه خواسته شده که سریعاً نسبت به ترخیص و ارسال آن به اقصی نقاط کشور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: علت معطلی ۸ ماهه این کشتی مربوط به داخل کشور نبوده بلکه ناشی از اختلاف میان مالک و فروشنده خارجی آن بوده است.

قهرمانی در ادامه افزود: با ورود تخصصی دستگاه قضایی به موضوع و پس از پیگیری‌ها و مذاکرات مستمر و طرح پرونده با انجام تشریفات قانونی، امروز به دستور مقام قضایی این کشتی خارجی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه محموله آن در حال انجام است که با عرضه آن در بازار به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.mizanonline.ir/fa/news/4722840

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49601

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.