مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی:می خواهیم بنادری کارآمد، ایمن و پویا داشته باشیم

در همایش ارتقاء ایمنی و استانداردسازی عملیات بندری فرصت مهمی پیش آمد تا در این باره با کارشناسان، متخصصین، صاحبنظران و مسئولان متولی گفتگویی داشته باشیم.

در ادامه دعوت می کنیم تا گفتگوی کوتاهی که در این خصوص با مهندس عادل دریس، مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی توسط خبرنگار سی نیوز انجام شده را بخوانید.

برنامه ها و اقدامات مهم سازمان بنادر در زمینه ارتقاء ایمنی و استانداردسازی عملیات بندری چیست؟

با توجه به اهمیت حمل ونقل و زنجیره تامین کالا و جایگاه خاصی که بنادر در زنجیره تامین کالا دارند لازم بود که بخشی از برنامه هایی که ما در در دست اجرا  و یا برنامه ریزی برای اجرا داریم را با تمامی دست اندرکاران بخش بندری در میان بگذاریم. در همین راستا به دنبال این هستیم که اتفاقات خوبی که در سازمان بنادر افتاده از جمله تدوین آیین نامه امور شرکت های کارگزاری دریایی و بندری که منجر به توسعه فضای کسب وکار می شود و همچنین در بخش آموزش لجستیک اقداماتی که در راستای ارتقاء آموزش و در واقع کسانی که به عنوان اپراتور نقش اصلی را در هندلینگ کالا در بنادر انجام می دهند را اینجا مطرح کنیم.

به دنبال این هستیم که بنادری کارآمد، ایمن و پویا داشته باشیم که جزو اهداف اصلی ماست.

یکی از موضوعاتی که به امید خدا در سال آینده در پیش رو خواهیم داشت، ممیزی اجباری سازمان بنادر و فعالیت های مرتبط با بخش بندری و دریایی است. در همین راستا برنامه ریزی شده که این موضوع به سمع و اطلاع دست اندرکاران این صنعت رسانده شود و آنها هم خودشان را آماده کنند که برای این ممیزی هم امیدواریم سربلند بیرون بیاییم.

طبیعتا تا الآن همکاری خوب بوده ولی نیاز هست که از طریق آموزش و همفکری زمینه موفقیت بیشتر دراین خصوص را ما بیشتر فراهم کنیم.

 

انتشار اختصاصی: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49567

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.