4 دستگاه بازوی بارگیری دریایی در مجتمع بندری انزلی نصب شد

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از طراحی، ساخت، حمل، نصب و راه اندازی تعداد چهار دستگاه بازوی بارگیری دریایی (loading arm) با استفاده از توان داخلی در مجتمع بندری انزلی خبرداد.

به گزارش سی نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی نیکوکار معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از طراحی، ساخت، حمل، نصب و راه اندازی تعداد چهار دستگاه بازوی بارگیری دریایی (loading arm) با استفاده از توان داخلی در مجتمع بندری انزلی خبر داد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان ادامه داد: صبح امروز مراحل نصب این چهار لودینگ آرم ثابت با طراحی و نظارت اداره کل تامین و مهندسی سازمان و همکاری معاونت فنی و مهندسی اداره کل در اسکله های دولفین مجتمع بندری انزلی آغاز شد.

نیکوکار با اشاره به اهمیت و مزیت این دستگاه ها، افزود: در جهت تسریع انتقال فرآورده های نفتی از کشتی به خطوط انتقال و مخازن ذخیره، این دستگاه ها نصب گردید و مکانیزم آن به اینگونه است که بصورت اتوماتیک و قابل کنترل، خطوط لوله های انتقال فرآورده های نفتی به مانیفولد کشتی متصل می شود و امکان بارگیری یا تخلیه با سرعت بالا و ایمن را فراهم می سازد.

وی با بیان اینکه این چهار دستگاه لودینگ آرم با صد در صد توان و دانش داخلی کشور ساخته شده است، خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان و دانش بومی شاهد صرفه جویی یک میلیون یورویی در این بخش بودیم.

نیکوکار در مورد توان کاری این دستگاه ها، اذعان داشت: هر کدام از آنها توان تخلیه و یا بارگیری ۳۰۰ متر مکعب در ساعت را دارد.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: http://news.mrud.ir/news/137388

لینک کوتاه: https://seanews.ir/49027

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.