دیدار صمیمانه بازنشستگان سازمان بنادر با مدیرعامل و هیئت عامل سازمان

نشست رئیس و اعضای صندوق بازنشستگی و وظیفه مستخدمین و جمعی از بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی با مدیرعامل و اعضای هیات عامل این سازمان با تاکید بر رسیدگی سریع به مشکلات مالی و بیمه‌ای بازنشستگان به ویژه حمایت بیمه‌ای از بیماران خاص و اشتغال‌زایی و استقلال مالی بازنشستگان برگزار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی‌اکبر صفایی در این نشست با بیان اینکه دولت و وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن سازمان بنادر و دریانوردی، تمام تلاش و همت خود را برای بهبود معیشت و کاهش هزینه‌های جاری کارکنان و بازنشستگان به کار گرفته است، اظهار داشت: امیدوارم اقدامات توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر در حوزه حمل‌ونقل دریایی در آینده‌ای نزدیک باعث گشایش در امر اشتغال و تولید سرمایه و ثروت در کشور شود.

صفایی همچنین از برنامه‌ریزی سازمان بنادر برای ایجاد مکانیزمی جهت حمایت بیمه‌ای از بازنشسته‌های درگیر با بیماری خاص خبر داد و تاکید کرد: صندوق بازنشستگی برای دستیابی به خودکفایی مالی، راهکار تشکیل تعاونی چندمنظوره را با نگاه مثبت و دید وسیع تر پیگیری کند.

در این نشست، حسین صفاییان، رئیس صندوق بازنشستگی و وظیفه مستخدمین سازمان بنادر گزارشی از فعالیت های این صندوق ارائه کرد و از افزایش سقف وام ازدواج و کمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان خبر داد.

صفاییان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای اشتغال فرزندان بازنشسته‌ها، تهیه دستورالعمل سرمایه‌گذاری در بورس و اوراق بهادار و طراحی نرم‌افزار جامع کاربرد صندوق برای انجام امور ضروری بازنشستگان از راه دور را از مهم‌ترین اقدامات در دست‌انجام و پیگیری برشمرد.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این نشست، تعدادی از بازنشسته‌ها به نمایندگی از کانون بازنشستگان در بنادر شمال و جنوب کشور، خواستار افزایش یارانه معیشتی، افزایش سقف پوشش بیمه‌ درمانی، رایزنی برای فراهم نمودن شرایط مسکن‌دار شدن بازنشستگان فاقد مسکن و تشکیل تعاونی چندمنظوره شدند.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/63211

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48678

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.