تقدیر استاندار مازندران از اعضای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش

استاندار مازندران با تقدیر از اعضای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: واقعه عملیات ناوگروه ۸۶ باید در تاریخ کشور ثبت و ضبط شود و هیچگاه نباید به باد فراموشی سپرده شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از  ایرنا، سیدمحمود حسینی پور در آئین تجلیل اعضای مازندرانی ناوگروه ۸۶ در دانشگاه دریایی نوشهر افزود: نیروی دریایی در شرایطی توانست طراحی و دسایس دشمن را یکی پس از دیگری نقش بر آب و خنثی کند و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد دشمن در خیال باطل قصد سقوط نظام اسلامی در ذهنش پروانده بود.

وی اظهار کرد: غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی پرچم نظام اسلامی در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آوردند و این عملیات هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود و باید در ابعاد مختلف به آن پرداخته و برای نسل‌های آتی جامعه روشنگری و تبیین شود.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: با درایت و رهبری عالمانه امام راحل (ره) دانشگاه علوم دریایی ارتش مستقل شد چرا که پیش از انقلاب دانشگاهی مستقل با این نام در کشور وجود نداشت و بیشتر کارشناسان این تربیت شده این مرکز علمی از کشورهای بیگانه بودند.

حسینی پور گفت: نیروی دریایی ارتش جزو سه نیروی دریایی مقتدر دنیا است و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) هر سال قدمگاه رهبری فرزانه است و امروز اگر این نیرو توانسته در دورترین آب‌های جهانی حضور پیدا کند و غرور و اقتدار ازخود نشان دهد به واسطه حضور رهبری فرزانه در دانشگاه علوم دریایی نوشهر بوده است.

وی بیان داشت: درسایه رهنمودهای عالمانه و عارفانه مقام معظم رهبری بوده که ارتش نظام جمهوری اسلامی به ارتش مقتدر جهان اسلام تبدیل شده است و این بزرگ‌ترین افتخار است حرکت غرور آفرینی که از سوی دریا دلان نیروی دریایی انجام گرفته زمانی بود که آمریکای جنایتکار و اذنابش و جریان‌های خود فروخته‌ای که علیه کشور توطئه کردند.

وی تصریح کرد: این عملیات توانست در پیشگیری از تحرکات دشمن نقش اثر گذاری داشته باشد تحرکاتی که دشمن در ذهن خود تصور می‌کرد و پرورانده بود اما این عملیات این تحرکات را در نطفه خفه کند و باید به اوج استراتژیک این عملیات به منظور آگاهی بخشی افکار عمومی پی برد و طوری به آن پرداخته شود که چه نقشی علیه نهاجمات نظامی دشمن داشته است؟

تقدیر استاندار مازندران از اعضای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش

استاندار مازندران اظهار کرد: نباید فراموش کرد در ماه‌های اخیر دشمن چه خواب‌های خیالی علیه نظام جمهوری اسلامی دیده بود از هر ابزاری به ویژه ظرفیت رسانه‌ها بهره برد و تصورش این بود که تا ۲۲ بهمن خودشان را به ایران برسانند و همان زمانی که دشمن چنین تصوراتی داشت دریادلان قهرمان نیروی دریایی ارتش با این عملیات به تمام دنیا و بدخواهان نظام اسلامی پیام دادند که ملت بزرگ ایران، ملتی که ده‌ها هزار شهید دفاع مقدس و جبهه مقاومت تقدیم این انقلاب اسلامی کرده است سرزمینی که چنین نخبگانی را پرورش داده که این گونه می‌درخشند درحالی که دشمن باورش این بود پس از انقلاب اسلامی نخبگان از کشور رخت بر می‌بندند.

حسینی پور افزود: امروز از صفر تا ۱۰۰ چه از لحاظ نرم افزاری و چه سخت افزاری همین نخبگان نیروی دریایی هستند که چنین طراحی می‌کنند که جهان متحول می‌شود و کارشناسان ارشد نظامی دنیا از این عملیات‌ها مات و مبهوت شده‌اند و این کارشناسان نخبه دنیا هستند که چنین خلاقیت‌هایی از خود خلق می‌کنند و باید به وجود آنان ببالیم و فخر بورزیم.

نماینده عالی دولت در مازندران یاد آورد شد: امروز در همه بخش‌ها پیشرفت‌های فراوانی کرده‌ایم امروز عملیات شما قهرمانان به طور حتم در میز مذاکرات هسته‌ای تأثیر فراوانی به همراه خواهد داشت و در بسیاری ازکشورهای همسایه امروز به اقتدار نظام اسلامی پی برده‌اند و این عملیات‌ها بسیار تأثیر گذار بوده است.

وی بیان داشت: این عملیات عمق استراتژی دشمن را هدف قرار داد و در زمانی طراحی شده که فتح المبین بود و بسیار مهم بوده و به شما غیورمردان، مردم، ملت آزاده دنیا افتخار می‌کنند ملت ۴۴ سال در برابر بزرگ‌ترین کشورهای استثمار گر ایستادگی کرد.

تقدیر استاندار مازندران از اعضای ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش

استاندار مازندران گفت: امیدوارم بتوانیم با نیروی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی و بسیج و سپاه عظمت، شجاعت و عزت ایران اسلامی را به دیگر کشورها معرفی نموده و پرچم نظام اسلامی را به نایب امام زمان عج رهبری فرزانه وامام زمان (عج) برسانیم.

 

بازنشر محتوا: سی نیوز

منبع: https://www.irna.ir/news/85139656

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48569

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.