ضرورت گسترش سامانه پل در بین تمامی اعضای انجمن کشتیرانی در جلسه کمیته تحول دیجیتال و IT

جلسه كميته تحول دیجيتال و IT در محل دبيرخانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با دستور جلسه انتخاب هیات رئیسه و كمیته برنامه ریزي براي سال پیش رو و با حضور اعضاء برگزار گردید.

به گزارش سی نیوز، در آغاز این جلسه به بررسی برخی اقداماتی که در جلسات گذشته توسط این کمیته صورت و در سال‌های قبل مورد بحث قرار گرفته، پرداخته شد و از سوی حاضرین پیشنهاد برگزاری منظم‌تر جلسات مطرح شد.

در ادامه نشست، یاسر احمدی به عنوان مدیر محصول سامانه پل، این سامانه را به حاضرین معرفی کرد.در این بخش، امکانات گوناگون سامانه پل در زمینه‌های ارتباطی بین انجمن و اعضا و همچنین اعضا با انجمن، معرفی شد و سپس برخی از برنامه‌های آینده این سامانه نیز مورد بررسی قرار گرفت. حاضرین درجلسه ضمن اشاره به سامانه‌ای که توسط شرکت سینا در حال توسعه است، بر ضرورت اتصال این سامانه با سامانه پل که توسط انجمن در حال تولید است، تاکید کردند.

 همچنین تصمیم گرفته شد در جلسه آینده با حضور آقای جلالی عضو کمیته تحول دیجيتال و IT، جزئیات این تبادل اطلاعات و اتصال این دو سامانه مورد بررسی قرار گیرد و پیشنهاد اضافه نمودن امکاناتی مانند درخواست‌های خرید خدمات، امکانات و تجهیزات از سایر اعضا در این سامانه را مطرح کردند.

 اعضاء ضمن تبادل نظر با تاکید بر ضرورت اتصال این سامانه به سامانه‌های داخلی شرکت‌ها، پیشنهاد ارائه الگوهای توسعه‌یافته‌تر خارجی از این نرم‌افزار برای بررسی‌های بیشتر را به کمیته ارائه نمودند.

در پایان جلسه، اعضای کمیته به ضرورت افزایش دانش صنعت در حوزه‌های تکنولوژی و لزوم ورود بخش آموزش انجمن به این حوزه تأکید نمودند.

 

انتشار و تولید محتوا: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48533

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.