طرح ارتباط گیری و حضور در رویدادها و مجامع مهم حوزه لجستیکی در جلسه كميته روابط بين الملل انجمن+عکس

جلسه كميته روابط بين الملل در تاریخ 1٧ خرداد 1402 با حضور اعضای این کمیته در محل دبيرخانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با دستور جلسه انتخاب هیات رئیسه، بررسی، ارزیابی و میزان دستیابی به اهداف سال گذشته، ارائه پیشنهادات برای سال پیش رو و جذب موثرین صنفی برای عضویت در كمیته برگزار گردید.

به گزارش سی نیوز، در ابتدای به بررسی عملكرد كميته در سال گذشته پرداخته شد، دبیرکل انجمن تأکید کرد که کمیته در سال گذشته تنها یک جلسه برگزار کرده است و در سال جاری نیز تلاش می‌شود تا فعالیت‌های کمیته‌ها به صورت منظم و هماهنگ‌تری انجام شود.

دکتر پل مه همچنین بر ضرورت برنامه‌ریزی چشم‌انداز اجرایی سال جاری تأکید کرد تا به گونه‌ای طراحی شود که قابلیت دستیابی و عملی بودن آن در جامعه هدف مشخص شده باشد و تعداد کمی از جامعه هدف مدنظر قرار گیرد.

برنامه ریزی برای سال آینده

در این نشست پیشنهادات و برنامه هایی به شرح زیر مطرح شد:

-پیشنهاد شد فعالیت انجمن در شبکه اجتماعی LinkedIn افزایش یابد و در صورت نیاز به تهیه محتوا، کمیته در این زمینه کمک کند.

– سه  کشور: امارات، هندوستان و روسیه به عنوان جامعه هدف برای برقراری ارتباط با انجمن‌های لجستیکی و معرفی انجمن انتخاب شدند و تقسیم بندی پیگیری جهت ارتباط گرفتن با انجمن های لجستیکی 3 کشور مذبور انجام شد.

-در خصوص حضور در نمایشگاه‌های مهم حوزه لجستیکی و معرفی انجمن، پیشنهاد ارائه یارانه به شرکت‌ها برای حضور در پاویون انجمن و مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌ها مطرح گردید.

در ادامه جلسه، سامانه پل به عنوان یک ابزار جدید و نوآورانه برای معرفی و ارتباط اعضا به صورت کوتاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به بحث درباره امکان جدید انجمن با نام “سامانه پل” پرداخته و مقرر شد اعضاء نظرات خود را در این زمینه اعلام کنند.

 

انتشار و تولید محتوا: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48500

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.