تاکید بر ادغام کمیته‌های بندری و فنی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران +عکس

جلسه کمیته مشاوره تخصصی عملیات و تجهیزات بندری در دفتر مرکزی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با حضور اعضا و دبیرکل انجمن برگزار شد. در این نشست، برنامه‌ریزی برای سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سی نیوز، در آغاز جلسه مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران درباره اقدامات دبیرخانه انجمن در سال جدید درباره ادغام دو کمیته امور بندری و کمیته فنی و نگهداری تجهیزات بندری به بحث پرداخت. همچنین دبیرکل انجمن بر لزوم برنامه‌ریزی مشترک و تهیه چشم‌انداز در هر دو زمینه تاکید کرد.

در ادامه، نماینده هیئت مدیره بر لزوم مشارکت اعضای کمیته برای بهبود عملکرد کمیته تأکید کرد و اعضا نیز ضمن معرفی خود، خدمات قابل ارائه شرکت‌های خود را نیز معرفی کردند. با توجه به دستور جلسه، موضوع تعیین سمت جهت حضور تمامی اعضای محترم کمیته به جلسه بعد موکول شد.

در این نشست مقرر گردید منشور کمیته تجهیزات که در سال گذشته تهیه شده بود، در گروه به اشتراک گذاشته شود تا با توجه به ادغام دو کمیته و تغییرات احتمالی، بروزرسانی‌های لازم در این خصوص انجام پذیرد.

به منظور بهره‌برداری از ظرفیت تمامی افراد حاضر و غایب در جلسه نیز معین شد نظرات افراد برای هم‌افزایی و تهیه چشم‌انداز کمیته نیز در گروه به اشتراک گذاشته شود و در جلسه بعد جمع‌بندی و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

همچنین مقرر گردید که کمیته‌های فرعی با توجه به نیازهای کمیته برای پیگیری امور محوله تشکیل گردد. علاوه بر این، امکان حضور میهمانان مرتبط با موضوعات مطرح شده در جلسات بعدی نیز با توجه به نیاز کمیته فراهم شود.

 

تولید و انتشار اختصاصی: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48498

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.