امضای تفاهم‌نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار

در مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم‌نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار به امضا رسید.

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در این مراسم، با اشاره به اینکه دریا، یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای توسعه هر کشوری محسوب می‌شود، بر استفاده بهینه و حداکثری از این موهبت خدادادی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

وی، حمل و نقل و تجارت دریایی را یکی از مطمئن‌ترین، سریع‌ترین و ایمن‌ترین راه‌های جا به‌جایی انواع کالاها توصیف کرد و گفت: بهره‌وری از ظرفیت‌های گردشگری دریایی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به همین منظور، ایجاد و توسعه زیرساخت‌‌های گردشگری دریایی در بنادر مازندران در دستور کار سازمان بنادر قرار دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: در همین راستا، تفاهم‌نامه توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار با یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه گردشگری به امضا رسیده است.

به گفته کیا کجوری، در این تفاهم‌نامه ، سرمایه‌گذاری در زمینه احداث و بهره‌برداری از سایت گردشگری دریایی و احداث مارینا در بندر فریدونکنار مورد توافق قرار گرفته است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.pmo.ir/fa/news/63145

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48292

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.