با حضور مدیرعامل شرکت بتاء، طی مراسمی همکاران نمونه شرکت تجلیل شدند

به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر از 43 نفر کارگر نمونه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با حضور مدیرعامل شرکت آقای مهندس “فواد جلیلیان” در ساختمان عملیات سه طبقه بندر شهید رجایی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بتاء، آقای مهندس فواد جلیلیان در این مراسم، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید و آرزوی توفیق برای تمامی همکاران مجموعه، آنان را جزو سرمایه اصلی شرکت دانست و گفت: همکاران مجرب، با دانش و با تجربه شرکت بتاء در تک تک واحدها سال گذشته با روحیه همکاری بالا و انضباط در کارشان توانستند اقدامات برجسته ای را در سطح مجتمع بندری شهید رجایی رقم بزنند.

مدیرعامل شرکت بتاء با اشاره به اینکه ما حصل این تلاش های شبانه روزی، ثبت نرم های عملیاتی بالا و کسب رضایت کارفرمای محترم در شاخص های خواسته شده علی رغم تمامی محدودیت های حاصل از تحريم ها و با آماده بکار نگه داشتن برخی تجهیزات فرسوده بندر بود، اضافه کرد: ارتقاء جایگاه و حضور پرقدرت تر شرکت بتاء طی سال های آتی در سطح بندر شهید رجایی، از دیگر دستاوردهای همت جمعی تمامی کارکنان بود.

وی یکی دیگر از اهداف شرکت را حمایت از معیشت نفرات بومی هرمزگان عنوان کرد و افزود: برنامه داریم تا با صیانت از رزق و روزی پرسنل که همواره جزو دغدغه های اصلی مدیریت مجموعه بوده بتوانیم آسایش و رفاه مناسبی برای کارگران زحمتکش شرکت بتاء وخانواده های ایشان فراهم کنیم.

آقای جلیلیان خاطر نشان کرد: از دید مدیریت تمامی کارکنان در یک جبهه و در یک سطح در تلاش هستند و همه باید مسئولانه و یکدل در جهت اهداف شرکت، اقتصاد بندر و میهنمان تلاش کنند.

همچنین در ادامه معاونین و همکاران از مجموعه مدیریت شرکت بتاء بابت حمایت ها و توجهات خاصه شان تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این مراسم نیز کارکنان شرکت بتاء با دریافت لوح تقدیر و کارت هدیه، مهر تائید عملکردشان را از مدیرعامل و معاونین دریافت کردند.

 

خبر دریافتی

بازنشر خبر: سی نیوز

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47550

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.