بنادر جهان پس از کرونا حیات تازه‌ای یافته‌اند

بنادر جهان از ابتدای سال ۲۰۲۳ پس از پشت سرگذاشتن همه گیری کرونا حیات تازه‌ای یافته و درحال تطبیق با شرایط آنلاین و روی آوری به سمت فنّاوری‌های پیشرفته هستند.

به گزارش سی نیوز به نقل از گروه بین‌الملل مانا؛ براساس پیش‌بینی تحلیلگران بنادر خود را برای عبور از توفان‌های اقتصادی آماده می‌کنند؛ اگرچه بحران‌هایی مانند جنگ، تورم، نوسانا‌ت قیمت انرژی، افزایش قیمت کالا‌ها و تجهیزات و خشکسالی چالش‌های جدیدی در مقابل گسترش و توسعه بنادر خواهند بود.

در این گزارش با اشاره به اینکه بنادر باید برای مقابله با چالش‌ها آماده باشند، آمده است از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی بنادر جهان به طور فعالانه‌ای به سمت انتقال انرژی سبز، جلوگیری از انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و سرمایه گذاری در زیر‌ساخت‌ها روی خوش نشان داده و به اجرای طرح‌های توسعه‌ای می‌پردازند.

به طور کلی مدیران و مسئولان بسیاری از بنادر جهان حس رو به رشدی پیدا کرده و مسئولیت‌پذیری آن‌ها دوچندان شده تا از فرصت‌های پیشِ رو بهرۀ لازم را ببرند.

در این راستا استفاده از فنّاوری‌های به روز دیجیتالی، استارتاپ‌ها، پهپاد‌های نظارتی و مراقبتی و… به خوبی مورد پذیرش مسئولان قرار گرفته است.

در پایان این گزارش تأکید شده است بنادر در سال ۲۰۲۳ میلادی خود را برای عبور از توفان‌های اقتصادی اماده کرده‌اند و بیش از هر زمان دیگری به این نتیجه رسیده‌اند مشارکت، همفکری و همکاری بین بنادر لازم و ضروری است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://mana.ir/fa/news/95886/

لینک کوتاه: https://seanews.ir/47307

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.