برگزاری بیش از 160 دوره آموزشی، در مرکز آموزش اتاق تهران

رئیس اتاق تهران، درباره توسعه مرکز آموزش این اتاق که از مهم ترین اقدامات دوره گذشته در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران است، گفت: بخش و دفتر آموزش در اتاق تهران پیش از این وجود داشت ولی ما یک مرکز آموزش مستقیم ایجاد کردیم و جایگاه دفتر آموزش را ارتقا دادیم.

به گزارش سی نیوز مسعود خوانساری افزود: خیلی وقت ها این موضوع مطرح می شود که آموزش سودده نیست ولی مرکز آموزش اتاق تهران توانسته با برگزاری  دوره های مهارتی و آموزشی به سوددهی برسد.

رئیس اتاق تهران  بیان نمود: درسال گذشته بیش از 160دوره آموزشی در این مرکز برگزار شده است و تنها کمک مالی از اتاق تهران نگرفت بلکه خودش توانست سرمایه خوبی برای ادامه مسیر انباشته کند.

خوانساری درباره راه اندازی پنجره واحد کسب و کارها هم بیان داشت:این کار اقدام مهمی بود که در این دوره انجام شد و الگوی بسیار مناسبی شد که در اتاق تهران شکل گرفت و برای کل کشور به یک نمونه موفق بدل شد.

وی درباره اهمیت راه اندازی پنجره واحد کسب و کارها خاطرنشان ساخت: پیش از راه اندازی پنجره واحد کسب و کار اگر شرکتی  می خواست ثبت شود به طور معمول دو، سه ماه طول می کشید تا کارهایش انجام شود اما با فرایندی که ایجاد شد و راه اندازی پنجره واحد، ثبت شرکت ها به دو، سه روز کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتاق تهران درپایان گفت: این الگو نشان می دهد که بخش خصوصی چقدر می تواند کارا باشد واگر کارها به بخش خصوصی سپرده شود واز بخش خصوصی مسئولیت بخواهند چقدر می تواند برای توسعه کشور مفید باشد.

 

 

تنظیم و انتشار خبر: سی نیوز

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

لینک کوتاه: https://seanews.ir/45472

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.