بندر گناوه در حال جبران عقب ماندگی مزمن است

فرماندار بندر گناوه گفت: این شهرستان در حال جبران عقب ماندگی‌های مزمن گذشته است و با روی کارآمدن دولت سیزدهم گام های موثری در راستای توسعه و تحول هرچه بیشتر این منطقه برداشته شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا محمدتقی صفری افزود: این شهرستان دارای ظرفیت و قابلیت های مستعدی برای به فعلیت رساندن است که در این راستا سند توسعه این شهرستان تدوین شده است.

وی اظهارداشت: در مدت بیش از یک سال دولت سیزدهم تحولات خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، آبزی پروری و شیلات و راه‌ها افتاده است که می تواند این شهرستان را متحول کند.

فرماندار گناوه ادامه داد: در این مدت اتفاقات خوبی در این شهرستان بویژه در زمینه سرمایه گذاری‌های اشتغال آفرین نظیر گردشگری، شیلات و آبزی پروری، تجارت و بازرگانی و کشاورزی توسط بخش خصوصی با همکاری و حمایت دستگاه‌های اجرایی رخ داده است.

سفر رئیس جمهور شتاب دهنده حرکت موتور توسعه همه جانبه گناوه

وی گفت: همچنین در طول هفته دولت و دهه فجر امسال طرح های مهم افتتاح و اجرا شده است که در ایجاد اشتغال و رونق بیشتر این منطقه بسیار سودمند خواهند بود.

فرماندار گناوه با اشاره به سفر پربرکت رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: مسایل و مشکلات و نیازهای شهرستان برحسب اولویت جمع بندی و در سفر دور دوم رئیس جمهور ارایه خواهد شد.

صفری بیان کرد: در این سفر طرح جامع توسعه این بندر طبق برنامه ریزی به عمل آمده با حضور رئیس جمهور اجرایی خواهد شد که تحول خوبی در امر تجارت دریایی بویژه با کشورهای همسایه خلیج فارس برداشته خواهد شد.

فرماندارگناوه افزود: طرح جامع توسعه بندرگناوه یکی از پروژه های مهم با رقمی معادل یکهزار و ۶۴۰ میلیاردتومان عملیاتی می شود که این منطقه را به یکی از حوزه های مهم در امر صادرات و واردات در جنوب کشور تبدیل خواهد کرد.

 صفری بیان داشت: حال که مردم خونگرم و مهمان نواز استان بوشهر از جمله شهرستان گناوه در آستانه ورود رئیس جمهور دولت سیزدهم هستند و برای لحظات دیدار با رئیس جمهور انقلابی و جهادی لحظه شماری می کنند، خواسته های برزمین مانده ای دارند و بر این باورند که این سفر مایه خیر و برکات خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: مردم این دیار ساحل نشین معتقدند که با شرایطی که در شان این مردم باشد فاصله بسیاری وجود دارد و انتظار دارند، دور دوم سفر آیت الله رئیسی به استان بوشهر با دستاوردهایی همراه باشد و به خواسته‌ها و انتظارات آنها جامه عمل پوشانده شود.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: https://irna.ir/xjLRqS

لینک کوتاه: https://seanews.ir/44486

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.