بهره برداری پایانه صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی

روز شنبه، ۱۵ بهمن‌ماه و همزمان با ایام دهه فجر، پایانه صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی شرکت نفت سپاهان به‌صورت ویدیو کنفرانس با دستور وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سی نیوز به نقل از شانا(شبکه اطلاع رسانی نفت و گاز)، پایانه صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی شرکت نفت سپاهان دارای ظرفیت ذخیره‌سازی ۳۵۴۰۰ مترمکعب محصولات نفت سپاهان و صادرات انواع روغن است که با ۱۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری اجرا شده است.

افزایش امکان ذخیره‌سازی و صادرات فله، ایجاد قابلیت واردات روغن پایه به صورت فله، افزایش قدرت لجستیکی و توسعه توانمندی‌ها، قابلیت بارگیری کشتی‌های بزرگتر، قابلیت انجام عملیات بلندینگ و مخازن، قابلیت تولید روغن‌های دریایی به عنوان محصول و قابلیت بارگیری فلکسی و ایزوتانک برای انواع محصولات ذخیره شده در مخازن از جمله آثار بهره‌برداری از ترمینال صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی است.

به گزارش شانا، امروز (شنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) در سفر یک‌روزه جواد اوجی، وزیر نفت به استان هرمزگان همزمان با ایام مبارک دهه فجر، کارخانه تولید و ذخیره‌سازی قیر نفت‌جی و طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان‌های نفتی اسفند و سیوند به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ارتقای کیفیت فرآورده‌های سنگین پالایشگاه نفت بندرعباس آغاز شد. امضای قرارداد توسعه میدان گازی کیش هم طی امروز انجام می‌شود.

 

بازنشر: سی نیوز

منبع: www.shana.ir/news/468270

لینک کوتاه: https://seanews.ir/43442

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.