برگزاری کمیته تخصصی فنی نگهداری و تعمیرات تجهیزات بندری در انجمن کشتیرانی

 جلسه کمیته تخصصی فنی نگهداری و تعمیرات تجهیزات بندری در انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران، مبنای این کمیته تصمیم گیری بر اساس یک خرد جمعی درباره مسائل مرتبط با حوزه نگهداری و تعمیرات برای افزایش کیفیت این بخش در سطح بنادر است.

بر اساس این گزارش هدف کلی از تشکیل این کمیته، بررسی مسائل و امور مربوط به نگهداری و تعمیرات و ارائه نظریه کارشناسی جهت تسهیل نگهداری و تعمیرات درسطح تجهیزات بندری کشور، مطالعه و پیشنهاد طرح های دسته جمعی در رابطه با برطرف نمودن مشکلات نگهداری و تعمیرات و نهایتا کلیه امور مرتبط با عملیات نگهداری و تعمیرات، خواهد بود.

از جمله اهداف کلان و خرد کمیته تخصصی فنی نگهداری و تعمیرات تجهیزات بندری شامل: گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن در زمینه های مربوط به نگهداری و تعمیرات امور بندری، تشکیل گردهمایی های علمی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، انتشار کتب و نشریات علمی و ارائه مقالات تخصصی مرتبط، اقدام در خصوص رتبه بندی شرکت هایی که خدمات نگهداری و تعمیرات امور بندری را انجام می دهند و … است.

همچنین از وظایف اختصاصی کمیته تخصصی فنی نگهداری و تعمیرات تجهیزات بندری موارد زیر می باشد:

  1. تشکیل جامعه ای خلاق و کارا با قابلیت های فنی و علمی سطح بالا و روزآمد جهت تامین خدمات فنی و نگهداری تجهیزات بندری
  2. ایجاد تعامل و ارتباط با جامعه بندری و ترمینال اپراتورهای بندر به جهت ایجاد فضای رقابتی مناسب و ارائه خدمات مطلوب
  3. ایجاد پایگاه اطلاعاتی جامع و کارا
  4. ایجاد ارتباط با مراکز تولید و توزیع قطعات و لوازم یدکی در اقصی نقاط دنیا به منظور دسترسی سریع، ارزان و مطمئن اعضا به این لوازم

و…

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.