حفاظت نیروی دریایی از خطوط کشتی‌های تجاری و نفتی ایران در اقیانوس هند و دریای سرخ

فرمانده دانشگاه علوم دریایی ارتش در نوشهر گفت: فرزندان ایران اسلامی در نیروی دریای ارتش به برکت خون شهدا در اقیانوس هند و دریای سرخ حضور دائم دارند تا لحظه‌ای خطوط ارتباطی کشت‌های تجاری و نفت‌کش کشور قطع نشود.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری عصر سه‌شنبه در یادواره ۱۳ شهید نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و ۱۸۸ شهید کلاله و مراوه‌تپه در کلاله با اشاره به تلاش نظام استکباری و نظام سلطه برای افزایش ظلم علیه مظلومان، اظهارداشت: انقلاب اسلامی در قرن بیستم نقطه عطفی برای همه مظلومان جهان شد تا نظام سلطه بداند که دیگر دوران ظلم و دیکته کردن تفکر استکباری‌اش به سرآمده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سیستم پذیرش استکبار شرق و غرب را زیر سوال برد و با ایجاد یک حکومت دینی به جهانیان نشان داد که می‌شود به هیچ یک از این ۲ قطب وابسته نبود اما به افتخارات بزرگ دست یافت.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی ارتش در نوشهر اظهارداشت: به برکت خون شهدا با تکیه بر توان داخلی، جوانان فعال در نیروی دریایی با وجود تمام تحریم‌های اعمالی مسیرهای طولانی را توسط ناوشکن‌های ساخت ایران در اقیانوس‌ها و دریای آزاد طی می‌کنند.

امیر دریادار شفقت افزود: امروز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن تمام ایرانی دنا پس از سیر اقیانوس هند و پهلوگیری در چند کشور دوست و همکار در حال عبور از شمال استرالیا و ورود به اقیانوس آرام هستند و پرچم اقتدار ایران اسلامی هزاران مایل دورتر از مرزهای آبی و زمینی به اهتزاز درآمده است.

وی بیان کرد: با وحدت حاکم بین اقوام و مذاهب مختلف که دشمن تلاش می‌کند در این مسیر جدایی بیندازد، شاهد رشد و پیشرفت کشور هستیم و بر همه ما در عرصه‌های مختلف واجب است تا پیشرفت‌های حاصله را در این نظام مقدس برای جوانان تبیین کنیم.

فرمانده نیروی دریای ارتش در نوشهر گفت: حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع ناوچه‌های موشک انداز و ناوشکن‌ها در خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند رعشه بر تن استکبار جهانی انداخته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.