حمایت های خوبی از سرمایه گذاران در بندرانزلی صورت گرفته است

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به همراه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بازدید از مجتمع بندری انزلی با بیان اینکه ظرفیت مناسبی در مجتمع بندری انزلی در راستای واردات نهاده وجود دارد، گفت: حمایت های خوبی از سرمایه گذاران در بندرانزلی صورت گرفته است.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ناصر فخاری؛مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در بازدید از زیرساخت ها و توانمندی های مجتمع بندری انزلی با اشاره به حمایت خوب و موثر اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از سرمایه گذاران در مجتمع بندری انزلی اظهار داشت: در تجارت و اقتصاد مدیران بندری بسیار موثر هستند و باید حمایت خوبی از سرمایه گذار داشته باشند که این موضوع به خوبی در مجتمع بندری انزلی مشهود می‌باشد.

وی با بیان اینکه انگیزه های مناسبی در راستای حمایت از سرمایه گذاران در این بندر حاکم بوده، خاطرنشان کرد: مدیریت درستی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد زیرساخت های مناسب در این بندر هستیم.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در مورد فعالیت های اقتصادی و عملکرد این سازمان اذعان داشت: بیشترین تراکنش سازمان اقتصادی کوثر در بخش واردات نهاده به مقدار ۵۰۰ هزار تن بوده است که بخشی از این فعالیت ها در استان گیلان صورت می پذیرد.

فخاری با بیان اینکه سازمان اقتصادی کوثر دارای سه مزرعه بزرگ پرورش اجداد طیور در استان گیلان می باشد، تصریح کرد: این مزارع ۱۷ درصد مرغ اجداد کشور را تامین می کند و بخش گسترده ای از امنیت غذایی کشور به استان گیلان و سازمان ما وابسته است.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب مجتمع بندری انزلی در راستای واردات نهاده یادآور شد: اگر بتوانیم از توان بندرانزلی در راستای واردات نهاده استفاده کنیم قطعا قیمت‌های تمام شده مرغ نیز کاهش می‌باید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.