پرونده شکایت از سازمان بنادر و کشتیرانی در کمیسیون اصل نود بررسی شد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایات وارده به طرز کار سازمان بنادر و کشتیرانی در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های نظارتی به طور کامل بر حسن اجرای اصلاحات و مسائل فنی نظارت کنند.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص شکایات وارده به طرز کار سازمان بنادر و کشتیرانی، گفت: این جلسه در ادامه جلسات رسیدگی به این پرونده در سطح کمیسیون و کارگروه برگزار شد. موضوعات حمله نرم افزاری به سامانه سازمان بنادر، شرکت‌های زیرمجموعه سازمان و نوع ارتباط و قراردادهای آنها، انتصابات و برخی از تخلفات مالی مدیران و کارکنان و همچنین موضوع عقد قراردادهای خارجی سازمان با شرکت‌های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس توضیح داد: طی جلسات گذشته موضوعات حمله نرم افزاری به سامانه و بررسی شرکت های زیرمجموعه سازمان بنادر با تشکیل کارگروهی از حسابرسان، بازرسان و کارشناسان دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی بررسی شد. در این جلسه موضوع انتصابات و همچنین عقد قراردادهای خارجی با حضور مدیران ارشد سازمان بنادر و نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و میهمانان نظرات و گزارشات خود را ارائه کردند.

خضریان در پایان بیان کرد: مقرر شد ضمن تاکید بر اصلاح اشتباهات گذشته و اجرای دقیق قانون، دستگاه‌های نظارتی به طور کامل بر حسن اجرای اصلاحات و مسائل فنی نظارت کنند و گزارش اتفاقات، اصلاحات و اقدامات نظارتی و قضائی در سازمان بنادر از سوی کمیسیون اصل ۹۰ تدوین شده تا به صحن مجلس تقدیم شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.