سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی بنادر خوزستان بدون امنیت امکان‌پذیر نیست

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه یگان حفاظت بنادر استان وظیفه بسیار مهمی در حفاظت و حراست از سرمایه‌های ملی از آبراه‌های داخلی تا بنادر استان بر عهده دارد، گفت: سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی بنادر خوزستان بدون امنیت امکان‌پذیر نیست.


به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، بهروز آقایی در آیین نیروهای یگان حفاظت منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه تلاش برای تامین امنیت، نظم و ایجاد بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر خوزستان لازمه توسعه همه جانبه است اظهار داشت: سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی بنادر خوزستان بدون امنیت امکان پذیر نیست و اهداف توسعه‌ای نیز محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش یگان حفاظت افزود: نقش مهم یگان حفاظت در تامین امنیت از جمله تحکیم نظم، اجرای قانون، عدالت، حفظ آرامش و سلامت نظام اجتماعی انکارناپذیر است.

آقایی در ادامه گفت: یگان حفاظت بنادر خوزستان وظیفه بسیار مهمی در حفاظت و حراست از سرمایه‌های ملی، از آبراه‌های داخلی تا سواحل و بنادر استان خوزستان برعهده دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به مناسبت نامگذاری 13 مهر به نام روز یگان‌های حفاظت کشور گفت: تخلیه و بارگیری حدود 24 میلیون تن کالای اساسی فقط در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بدون هرگونه اخلال و مشکل، انجام می‌شود که بیانگر این است که نیروهای یگان حفاظت نسبت به برقراری نظم و امنیت و خدمات‌رسانی انتظامی و قضایی در حوزه های عملیات انتظامی، تحقیقات و کشف جرایم و پشتیبانی در حال فعالیت هستند.

آقایی با اشاره به تلاش‌ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر نیروهای یگان حفاظت در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: مجموعه بنادر با تلاش آحاد کارکنان و همراهی نیروهای یگان حفاظت توانستند بدون هرگونه اختلال و نیز با رشد عملکردی، این دوران را سپری کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اهمیت فعالیت‌ نیروهای یگان حفاظت در فرآیند عملیات تخلیه و بارگیری کالا، از آنان به عنوان بازوان عملیاتی و ضابط خاص قضایی یاد کرد و افزود: امروز یگان حفاظت بدون هر مشکلی با نهایت تعهد و حداکثر دقت و سرعت موضوعات را پیگیری می‌کند.

مجتمع بندری امام خمینی(ره) با 11 هزار هکتار راهبردی ترین و پرترافیک ترین بندر کشور پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.