صدور ۲۰ هزار قطعه بلیت پروازهای اربعین توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی

حسام قربانعلی امشب در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت عرضه بلیت پروازهای اربعین اظهار داشت: امروز در حساس‌ترین شرایط اربعین ۱۴۰۱ هستیم؛ انتقال زوار اربعین از انتقال زوار حج بسیار مشکل‌تر است زیرا در پروازهای حج ما فهرست زوار، تعداد آنها و اینکه از چه شهرستانی هستند را از سازمان حج و زیارت دریافت می کنیم و به ما ابلاغ می کنند و هماهنگی‌ها به خوبی انجام می شود.

سرپرست روابط عمومی ایران ایر اضافه کرد: اما حجم عملیات اربعین واقعا گسترده است،تعداد زیاد تقاضا در مدت کوتاهی شکل می گیرد و همه دست اندرکاران تلاش میکنند با حجم محدود امکانات بهترین خدمات به زوار اربعین ارائه دهند.

قربانعلی بیان کرد: ما تلاش کردیم از نرم افزار بومی فروش بلیت به خاطر تحریم‌ها استفاده کنیم و واحد فروش ما ۲۴ ساعت فعال است.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در این شرایط حساس به صنعت حمل و نقل هوایی کمک کنند، گفت: همه خادمان اباعبدالله در صنعت حمل و نقل هوایی در حال خدمات دهی به زوار هستند و همه کارها را به صورت دلی اما با دقت فراوان انجام می دهند.

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در این چهار روز، تاکنون ۲۰ هزار قطعه بلیت پروازهای اربعین توسط هما صادر شده است.

به گزارش فارس طرح پروازهای اربعین از امروز ۱۵ شهریور آغاز شد و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.