زمان برگزاری آزمون تاسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی اعلام شد

رئیس سازمان راهداری از برگزاری آزمون تاسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در تاریخ ۲۹ مهرماه امسال خبر داد و گفت: سازمان سنجش این آزمون را برگزار می‌کند.

داریوش امانی اظهار کرد: آزمون مذکور مطابق استانداردها و ضوابط و چارچوب‌های سازمان سنجش و آموزش کشور در یکی از مراکز آموزشی _ دانشگاهی شهر تهران در تاریخ تعیین شده برگزار می شود.

وی ادامه داد: مطابق تفاهمنامه مقرر شده جامعیت و کیفیت سئوالات به نحوی باشد تا توانمندی علمی – مهارتی لازم پذیرفته شدگان از میان متقاضیان را تضمین کند.

وی افزود: از این رو به متقاضیان آزمون سال‌جاری که طی دوره های زمانی اعلام شده پیشین ثبت نام کرده و واجد شرایط حضور در آزمون شناخته می شوند، توصیه می‌شود از فرصت باقیمانده استفاده کرده و نسبت به ارتقای توان علمی-تخصصی و آمادگی کامل برای حضور در آزمون اقدام کنند.

به گزارش تسنیم،‌ کارت شرکت در آزمون 3 روز قبل از آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور توزیع خواهد شد. بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان راهداری اطلاع رسانی تکمیلی در خصوص محل برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت شرکت در آزمون و سایر اطلاعات ضروری ، متعاقباً توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت.

اوایل مرداد امسال مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری گفته بود: ثبت‌نام بیست‌وششمین آزمون شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا از 8 مرداد آغاز می‌شود.

جواد هدایتی افزود: تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir از روز شنبه مورخ 8 مرداد تا پنجشنبه 20 مرداد امسال برای ثبت‌نام جاماندگان از بیست و ششمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا، مجدد بازگشایی می‌شود.

وی افزود: اطلاعات مورد نیاز به تدریج از طریق تارنمای آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود و متقاضیان باید ضمن بارگزاری مدارک و تکمیل فرم مربوطه در تارنمای فوق، نسبت به ارائه مدرک به استان محل تقاضای تأسیس یا هر استان دیگر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت‌های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین مبتنی خواهد بود و متقاضیان اخذ مجوز تأسیس شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی تأکید کرد: قبول شدگان آزمون دوره‌های قبل، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات اقدام می‌شود.

هدایتی بیان کرد: آزمون برای متقاضیان واجد شرایط به صورت متمرکز فقط در شهرستان تهران در زمان مقرر برگزار و نتایج متقاضیان آزمون به صورت کارنامه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.