هشدار وزارت راه به گرانفروشان بلیت سفرهای اربعین حسینی

دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه با هشدار نسبت به گرانفروشی بلیت سفرهای اربعین حسینی،گفت:برای جلوگیری از دریافت مبالغ اضافه از زائران، فروش دربستی اتوبوس ممنوع شد.

حسین مذنب با تاکید بر این‌که با هر شرکت تعاونی مسافری که خارج از نرخ مصوب رسمی و غیررسمی اقدام به دریافت هزینه بیشتر کند، با جدیت برخورد می‌شود، اظهار کرد: برای جلوگیری از دربست کردن اتوبوس و دریافت مبالغ اضافه از زائران، فروش دربستی اتوبوس ممنوع شد. ضمن این‌که با هماهنگی با دستگاه‌های مختلف مقرر شده اعزام کاروان‌های رسمی از طریق سازمان حج و زیارت صورت گیرد.

وی افزود:‌ برای دیگر گروه‌ها و افرادی که خارج از شرایط سازمان حج و زیارت هستند، طبق تفاهمنامه‌ سازمان راهداری و سازمان تبلیغات اسلامی در تمامی شهرستان‌ها و استان‌ها افراد با بررسی و تایید سازمان تبلیغات اسلامی به ادارات راهداری شهرستان‌ها معرفی می‌شوند و می‌توانند نسبت به تهیه بلیت سفر اقدام کنند.

وی با تاکید بر این‌که با تمامی متخلفان برخورد می‌شود، ادامه داد: در اولین گام اگر به صورت رسمی و غیررسمی تخلفی صورت گیرد، مجازات سختی در انتظار متخلفان خواهد بود.

دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی در خصوص نظارت بر نحوه فروش بلیت هواپیمایی گفت: هرگاه شرکت‌های مسافری و وبسایت‌های فروش بلیت هوایی اقدام به گرانفروشی کنند و بیشتر از نرخ مصوب شده در 15 تا 30 شهریور ماه هزینه‌ای را دریافت کنند، توسط بازرسان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور رصد شده و در اسرع وقت با آنان برخورد می‌شود.

وی با تاکید براینکه براساس دستور وزیر راه و شهرسازی استقرار بازرسان در فرودگاه‌ها و پایانه‌های مرزی از اولین روز از شروع مراسم اربعین حسینی انجام شده است، گفت: بازرسان وزارت راه و شهرسازی در فرودگاه‌ها و پایانه‌های مربوطه به صورت مستقل حضور خواهند داشت و هرگونه شکایت مبنی بر گران‌فروشی را پیگیری و با متخلفان برخورد می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.