یاتا: اختلال در بخش هوایی انگلیس و لغو پروازها ادامه‌دار است

به گزارش سی نیوز،ه نقل از نشریه ایندیپندنت، مدیرکل انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) پیش بینی کرد که مسافران بخش هوایی انگلیس در حالی که برای تعطیلات تابستانی خود آماده سفر می‌شوند با ادامه لغو پروازها و برخی از مشکلات این بخش روبرو خواهند شد.

ویلی والش که مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز نیز می‌باشد، همچنین معتقد است که افزایش قیمت نفت به این معنی است که بدون شک قیمت بلیط هواپیما برای مصرف‌کنندگان گران‌تر خواهد شد.

طی روزهای اخیر، بریتیش ایرویز اعلام کرد که صدها پرواز تابستانی دیگر را لغو می‌کند چرا که اقدام قبلی برای کاهش برنامه پروازها با هدف کاهش اختلال کافی نبوده است.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای اعلام کرد که “متأسفانه” کاهش تعداد پروازها ضروری شده است.

بر اساس این گزارش، ده‌ها هزار مسافر تحت تأثیر این اقدام برای لغو پروازهای فرودگاه‌های هیترو و گاتویک قرار خواهند گرفت.

والش گفت: فکر می کنم درست باشد که این لغو پروازها زودتر انجام شود چرا که این کار به خطوط هوایی و مشتریان آنها اجازه می دهد تا با برنامه های اصلاح شده سازگار شوند.

وی افزود: من پیش بینی می‌کنم که مردم بتوانند راهی (مقصد سفر خود) شوند. معتقدم اختلالاتی وجود خواهد داشت، اما فکر نمی‌کنم در مقیاسی باشد که تا به امروز دیده‌ایم. معتقدم که راه‌حل‌هایی وجود دارد که به کار گرفته شده است.

صنعت جهانی هوانوردی دچار اختلال بزرگی شده است چرا که افزایش تقاضا برای سفر با کمبود نیرو در قسمت‌هایی مانند خدمه پرواز در خطوط هوایی، کارکنان فرودگاه و کنترل‌کننده ترافیک هوایی همزمان شده است.

هزاران پرواز لغو شده و بسیاری از مسافران مجبور شده‌اند چندین ساعت در صف های طولانی در فرودگاه ها منتظر بمانند.

در ماه مه، بریتیش ایرویز اعلام کرد که 10 درصد از پروازهای خود را بین آوریل تا اکتبر لغو کرده است تا از لغو اجباری پروازها در روز حرکت جلوگیری شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.