بیش از ۲ هزار پرواز دیگر در آمریکا لغو و یا با تاخیر انجام شد

به گزارش سی نیوز، شکبه خبری فاکس بیزینس در گزارشی نوشت: پنج شنبه یک روز ناامیدکننده دیگر از سفرهای هوایی در ایالات متحده بود که صدها پرواز به مقصد داخل یا خارج از این کشور لغو شد.

داده‌های پایگاه اینترنتی فلایت‌اِوِر FlightAware نشان می‌دهد که بیش از 1400 پرواز در این روز دچار تاخیر و 628 پرواز نیز لغو شده است.

بر اساس گزارش این پایگاه، خطوط هوایی آمریکا 152 پرواز را لغو کرد و بیش از 200 پرواز را با تاخیر انجام داد، خطوط هوایی یونایتد نیز 70 پرواز را لغو کرد و 123 پرواز را با تاخیر صورت داد و شرکت هواپیمایی دلتا نیز 48 پرواز را لغو و 168 پرواز را با تاخیر انجام داد.

این درحالی است که خطوط هوایی یونایتد اعلام کرده است که در تابستان امسال روزانه حدود 50 پرواز را از مبدأ فرودگاه بین المللی نیوآرک لیبرتی نیوجرسی از برنامه خود حذف می‌کند.

معاون اجرایی و مدیر عملیات این شرکت هواپیمایی در یادداشتی نوشت، این تصمیم برای به حداقل رساندن تأخیرها و بهبود عملکرد این شرکت مفید است؛ حتی اگر هواپیماها، خلبانان، خدمه و کارکنان، این شرکت را در اجرای برنامه خود حمایت کنند.

بنا بر این گزارش، این تغییر از اول ژوئیه اعمال می شود و فقط پروازهای داخلی تحت تأثیر قرار می گیرند.

لغو و تأخیر پروازها در آمریکا نه تنها موجب عصبانیت مشتریان شده است بلکه موجب عصبانیت کارکنان نیز شده است. صدها خلبان یونیفورم پوش خطوط هوایی ساوث وست روز سه شنبه با تابلوهایی که مدیریت را مقصر دانستند، در این باره اعتراضاتی را برپا کردند.

در اوایل ماه جاری میلادی، خلبانان خطوط هوایی امریکن در نزدیکی بورس نیویورک تجمع کردند و انجمن خلبانان خطوط هوایی (ALPA) نامه ای سرگشاده به مشتریان خطوط هوایی دلتا ارسال کردند که در آن با کسانی که پروازهایشان به تعویق افتاده یا لغو شده بود، ابراز همدردی کرد.

این اتحادیه گفت که خطوط هوایی دلتا پروازهای بیشتری را نسبت به ظرفیت خلبانان خود برنامه ریزی کرده است و خلبانان ساعات اضافه کاری بی سابقه‌ای داشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.