پارکینگ خودروهای سنگین در پردیس به ۷۰ درصد پیشرفت رسیده است

به گزارش سی نیوز، شهردار پردیس گفت: پیشرفت ساخت طرح بزرگ پارکینگ خودروهای سنگین در شهرستان پردیس به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

رضا کارخانه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده این پارکینک ۷ هزارمتر مربعی در اواخر تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی شرایط ترافیک مسیرهای درون شهری، اظهار داشت: این دستگاه خدمات رسان ساخت پارکینگ خودروهای سنگین را در ابتدای مسیر روستای باغکمش در بخش های جنوبی شهر پردیس را به منظور ساماندهی شرایط ترافیک شهری دردست اقدام و اجرا دارد.

شهردارپردیس گفت: با ساخت این طرح عمرانی و خدماتی ،خطرات تردد خودروهای سنگین در جریان ترافیکی شهری به حداقل می رسد.

پارکینگ خودروهای سنگین در پردیس به ۷۰ درصد پیشرفت رسیده است

کارخانه به اشاره به طرح های در دست احداث، توضیح داد: به‌منظور توسعه آبیاری تحت فشار و صرفه‌جویی در مصرف آب، چهار مخزن ذخیره آب بتنی با حجم ۱۶۰۰ مترمکعب احداث می‌شود.

وی افزود: با توجه به بافت صخره ای و اقلیم جغرافیایی نیمه خشک شهری و فقر منابع آبی،طرح‌های مهم مشترک واحد فضای سبز و معاونت فنی و عمرانی شهرداری با سرفصل توسعه آبیاری تحت فشار و صرفه‌جویی در مصرف ، اجرای ۴ مخزن ذخیره آب بتنی با نظر کارشناسان در نقاط مختلف شهرجانمایی شده است.

شهردار پردیس با اشاره به محل جانمایی مخازن آب، اظهار داشت: درطی سال جاری چهار مخزن بتنی در چهار محل؛ بوستان خیام، بوستان و بازارچه سنتی، بام پردیس و واصفجان تکمیل و یا دردست احداث است.

افزایش پایه چراغهای دکوراتیو

کارخانه از افزایش پایه چراغهای داکوراتیو شهری خبر داد و اظهار داشت: با هدف افزایش امنیت اجتماعی، ارتقای نمای بصری و بهینه‌سازی مصرف انرژی، ۱۱ پایه چراغ دکوراتیو توسط شهرداری پردیس به سامانه روشنایی شهرافزوده می شود.

وی افزود: واحد تاسیسات معاونت خدمات شهری، این تعداد پایه چراغ روشنایی بر اساس اولویت از پیش‌ تعیین‌شده و در نقاطی نظیر رمپ و لوپ پل خلیج‌فارس در ورودی شهر، بوستان خلیج فارس شمالی در حدفاصل میدان امام‌خمینی(ره) تا بلوار شهید شکاری و میادین امام رضا(ع) و شهید سلگی جانمایی و به زودی نصب می شود.

شهردارپردیس با اشاره به مشخصات پایه های دکوراتیو، اظهار داشت: ارتفاع استاندارد ۱۱ متری، برخورداری از فونداسیون بتنی مستحکم، نمای دکوراتیو زیبا و تجهیز به هشت پروژکتورال‌ای‌دی ۲۰۰ وات کم‌مصرف مشخصات پایه های روشنایی جدید است.

اجرای طرح جهادی و محله محور خدمات رسانی در نقاط مختلف شهر

کارخانه با اشاره به اجرای مستمرطرح جهادی و محله محورنقاط مختلف شهر توسط معاونت خدمات شهری، توضیح داد: در قالب این طرح و طی جدولی زمان‌بندی شده هر یک از محلات طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه تحت اجرای این طرح قرار گرفته و اموری شامل جمع‌آوری نخاله و زباله، رفت‌ و روب، لایروبی انهار انجام می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، طرح نظافت عمومی روستای اصطلک شهر پردیس به صورت جهادی و ضربتی انجام شد.

شهردار پردیس گفت: در ادامه نظارت شهرداری پردیس بر خدمات شرکت عمران، معاونت خدمات شهری شهرداری پردیس در ادامه اجرای تفاهم‌نامه اخیر مبنی بر نظارت بر عملکرد پیمانکاران خدماتی شرکت عمران در فازهای جدید، طرح نظافت عمومی و جمع‌آوری نخاله‌های فازهای هشت، ۹، ۱۱ و پنج را اجرا کرد.

کارخانه ادامه داد: در قالب این طرح اموری شامل جمع‌آوری نخاله، لایروبی انهار، رفت‌وروب معابر، امحای تبلیغات غیرمجاز، جمع‌آوری زباله انجام شد.

به گزارش ایرنا، اجرای امور خدماتی یاد شده توسط شهرداری در فازهای جدید مسکن مهر به‌ معنای تحویل فازهای جدید و حتی تحویل امور خدماتی از شرکت عمران توسط شهرداری پردیس نیست بلکه شهرداری صرفاً نظارت بر عملکرد پیمانکاران شرکت عمران را به مدت یک‌ سال برعهده گرفته است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.