سرپرست جدید ایران‌ایر: «هما» در جایگاه اصلی خودش نیست

به گزارش سی نیوز، شمس‌الدین فرزادی‌پور در مراسم معارفه خود به‌عنوان سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سوابق کاری و حضور طولانی مدت خود در عرصه صنعت هوایی، اظهار کرد: با وضعیت “هما” ناآشنا نیستم و مشکلات آن را می‌شناسم.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود در ایران‌ایر افزود: امروز بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی فعال در کشور مدیون “هما” هستند و با استفاده از دانش، تخصص و تجارب نیروهای همایی در تراز بی‌المللی خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای در حوزه پروازی و فنی و دارایی‌های غیرمنقول “هما”، گفت: جایگاه فعلی جایگاه اصلی هما نیست و باید با تلاش جهادی، دلسوزی و در محیطی آرام و بدون تنش و با بهره‌گیری از همه امکانات موجود و ایجاد درآمد و ثروت و با یک برنامه مدون “هما” را به جایگاه اصلی خود ارتقا دهیم.

در ابتدای این مراسم رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز گفت: مدیریت یک مجموعه هوایی برنامه دقیق، استراتژی بلند مدت و مجری قوی وتوانمند نیاز دارد. امروز یک فرد فرهیخته و آشنا با صنعت هوانوردی باتجربه و دانش و آشنا به مسائل روز هوانوردی دنیا، آمده تا سکان “هما” را برعهده بگیرد؛ کسی که نظام جمهوری اسلامی ایران به او اعتماد کرده و این کار مهم را به وی سپرده حتماً شایستگی و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

محمدی‌بخش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” امسال کارهای مهمی در پیش رو دارد. انجام عملیات انتقال حجاج، برنامه‌ریزی پروازهای اربعین، شروع پروازهای عتبات و سوریه و همچنین افزایش مسیرهای اروپایی از جمله اقدامات “هما” در سال جاری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.