پل‌مه: پشتیبانی از دست اندرکاران خصوصی و دولتی بندر چابهار از مهمترین ماموریت های انجمن کشتیرانی است

به گزارش سی نیوز،  مسعود پل‌مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران  در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره دیدار با مسئولان اپراتور هندی در بندر شهید بهشتی چابهار اظهار داشت: دو  شب گذشته نشستی با مدیران ارشد شرکت ایندیا پورتس گلوبال منطقه آزاد چابهار برگزار شد. در این نشست که با حضور اعضاء هییت مدیره انجمن صورت پذیرفت موضوعات، مشکلات و راهکارهای اجرایی توسعه فعالیت بندری چابهار مورد مذاکره واقع گشت و توافقات خوبی به دست آمد .

وی با بیان اینکه طرف هندی با ارائه پیشنهادات تجاری مطلوب در توسعه فعالیت های بندری و دریایی بین دو کشور پیش قدم شد، ادامه داد: مقرر شد نتایج مذاکرات  در یک توافقنامه رسمیت پیدا کند و  بدیهی است این مذاکره و هر اقدام توسعه ای دیگر از سوی تشکل ملی کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در راستای حمایت از فعالین حوزه کسب و کار و در افق تعالی اقتصادی کشور تلقی خواهدشد.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته گفت: پشتیبانی از دست اندرکاران خصوصی و دولتی خدمات بندری و دریایی بندر چابهار فارغ از قدمت و عمر شخصیت حقوقی آنان از مهمترین ماموریت های این تشکل بوده و همواره سعی شده است از هر اقدام تنش زا که شائبه جانبداری یک سویه باشد خودداری شود. وظیفه خود می دانیم از کلیه شرکت های فعال در بندر چابهار به هر شکل ممکن صیانت کرده و برای تعالی بخشی اهداف اقتصادی از هر اقدام قانونی دریغ نکنیم.

پل‌مه افزود: وابستگی احتمالی شخصیت حقوقی فعالین اقتصادی، هیچ تاثیری در نگاه حرفه ای انجمن نخواهد داشت ، آنچه مهم است نقش بایسته تمامی دست اندرکاران حوزه بندری و دریایی فعال در چابهار در راستای پیشرفت و تعالی اهداف اقتصادی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد  و باید از زحمات مدیران، فعالین حال بندر چابهار و نیز کلیه ادوار علی‌رغم تمامی محدودیت ها و مشکلات اجرایی صادقانه تشکر و قدردانی و آرزوی موفقیت کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.