ابطال پرواز زاهدان ـ تهران زاگرس‌ایر پس از 7 ساعت سرگردانی مسافران

به گزارش سی نیوز، پرواز زاهدان ـ تهران شرکت هواپیمایی زاگرس قرار بود ساعت 22:40 روز گذشته مسافران را به تهران منتقل کند اما به دلیل شرایط نامناسب جوی و گرد و خاک، هواپیمایی که قرار بود وارد فرودگاه شده و مسافران را جابه‌‌جا کند امکان نشستن در فرودگاه زاهدان را پیدا نکرد و به تشخیص خلبان این هواپیما به تهران برگشت.

یکی از مسافران این پرواز در اینباره به فارس می‌گوید: پرواز ما قرار بود شب گذشته از زاهدان به تهران ساعت 22:40 انجام شود اما حدود سه ساعت مانده به پرواز پیامکی از سوی شرکت هواپیمایی برای ما ارسال شد مبنی بر اینکه این پرواز ساعت 23:55 انجام می‌شود.

وی افزود: پس از آنکه برای انجام پرواز وارد فرودگاه شدیم خبری از هواپیما نبود و در تابلوی اعلانات مجدداً اعلام شد این پرواز حدود ساعت 1:30 بامداد امروز انجام می‌شود، اما آن ساعت هم پرواز انجام نشد و مسافران در فرودگاه زاهدان سرگردان مانده بودند.

این مسافر زاگرس‌ایر افزود: موضوعی که مسافران را بسیار گله‌مند می‌کرد این بود که هیچ یک از مسؤولان شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه زاهدان پاسخگوی مسافران نبودند و اصلا حضور نداشتند، هیچ نماینده‌ای از ایرلاین به سراغ مسافران نیامد و توضیحاتی را هم که دریافت می‌‌کردیم از این طرف و آن طرف و اطلاع‌رسانی فرودگاه بود. به ما می‌گفتند به دلیل گرد و خاک و کاهش دید افقی هواپیما امکان نشستن در فرودگاه را ندارد و حتی هواپیمایی هم که آمده بود تا در فرودگاه زاهدان بنشیند مجبور شده بود به فرودگاه کرمان برود آنجا سوختگیری کند و دوباره به تهران برگردد.

وی افزود: ما درک می‌کنیم به علت شرایط نامناسب جوی نظیر همین گرد و خاک نباید ایمنی پرواز به خطر بیفتد اما ضرورت دارد وقتی مسافران پرواز سرگردان شده‌اند نماینده شرکت هواپیمایی پاسخگوی مسافران باشد و حداقل در این چند ساعت سرگردانی، پذیرایی از مسافر انجام شود.

وی افزود: حدود ساعت 5 صبح بود که به ما اعلام شد برای صرف صبحانه به کافی‌شاپ برویم که پس از این موضوع به مسافران اعلام کردند پرواز باطل شده است و امکان انجام پرواز نیست.

وی گفت: این موضوع در کنار سرگردانی چندین ساعته مسافران موجب شد برخی مسافرها کنترل خود را از دست بدهند و با مأموران آنجا درگیری لفظی داشته باشند به هر حال چندین ساعت معطلی مسافران را سرگردان و خسته کرده بود اما بالاخره پرواز باطل شد و در حال حاضر در فرودگاه، سرگردان دنبال گرفتن بلیت از شرکتی دیگر هستیم.

به گزارش فارس، قطعا ضرورت دارد در راستای حفظ ایمنی پرواز و به تشخیص خلبان، پرواز ریسک‌دار انجام نشود اما در چنین شرایطی باید نماینده شرکت هواپیمایی در کنار مسافران باشد و ضمن پذیرایی از مسافران با زبان خوش علت بروز تأخیر را برای مسافران تشریح کند که قطعا این در کاهش نگرانی مسافر تأثیرگذار خواهد بود.

خبرگزاری فارس منتظر دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی زاگرس در اینباره است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments