خطوط هوایی حق افزایش قیمت بلیت را ندارند

به گزارش سی نیوز، به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، شهریار افندی زاده جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد ملی خدمات سفر از چگونگی ارایه خدمات به مسافران نوروزی در ترمینال یک و دو فرودگاه بین المللی مهرآباد دیدن کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با حفظ سلامتی مسافران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ایمنی و رعایت کامل دستورالعمل ها را در حمل و نقل عمومی تضمین کنیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه بر استقرار نمایندگان پاسخگو و تام الاختیار خطوط هوایی در فرودگاه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق تر باید از تأخیرات طولانی جلوگیری کرده و با اطلاع رسانی مناسب و دقیق و به موقع از سردرگمی مسافران که منجر به نارضایتی آنها می شود، جلوگیری کنیم.

افندی زاده بر الزام شرکت های هواپیمایی بر فروش بلیت در چارچوب قیمت های مصوب تأکید کرد.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی افزایش قابل توجهی داشته باشد و بازه زمانی مسافرت‌ها از ۲۵ اسفند شروع می‌شود و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد ملی خدمات سفر افزود: کرونا همچنان وجود دارد و باید پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود و سامانه‌ای با عنوان «ایران من»تشکیل شده و همه شرکت‌های حمل و نقلی موظف هستند در فروش بلیط، استعلام از وزارت راه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه افزایش قیمتی روی خدمات وجوه مختلف حمل و نقل وجود نخواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments