پاسخ مدیرعامل یک ایرلاین به اعتراض مسافران پرواز شیراز-تهران

به گزارش سی نیوز، پرواز ۶۲۸۴ شیراز-تهران دیروز یکشنبه ۲۲ اسفند هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت ۷ صبح شیراز را به مقصد مهرآباد ترک کند، با تأخیر در پی نقص فنی ساعت ۱۴:۳۰ انجام شد.

با این حال در نزدیکی اصفهان خلبان بار دیگر با اعلام نقص فنی به مسافران، به فرودگاه مبدأ برمی گردد.

تعدادی از مسافران معترض بودند که پس از بازگشت به فرودگاه شیراز با آنها بد رفتاری شده و نه پرواز جایگزین در اختیار آنها قرار داده شده و نه هزینه بلیت پروازی که انجام نشده، به آنها مسترد شده است.

در همین رابطه کاپیتان اصغر عبدالله پور مدیرعامل هواپیمایی تابان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مشکل نقص فنی و کمبود قطعه مشکل نه تنها تابان بلکه همه شرکت‌های هواپیمایی است، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه سبب شده تا در تأمین قطعات به سختی بیفتیم.

وی یادآور شد: ما به مسافران این پرواز رسیدگی داشتیم و به آنها بلیت رایگان و پرواز جایگزین دادیم که همه مسافران این پرواز دیروز بعدازظهر به تهران برگشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments