قائم مقام سازمان راهداری: سالانه ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم

به گزارش سی نیوز، فرامرز مداح روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: در شرایط تحریم قرار داریم، نمی توانیم نفت بفروشیم و اعتبارات را منتقل کنیم، کمبودهای کنونی راه های کشور نیز ناشی از اعتبارات است وگرنه پرسنل ما با تمامی توان تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۵ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی دارد که برای پرداخت آن از استاد خزانه استفاده می‌شود و یا برای پرداخت بدهی مشکلات خاصی وجود دارد.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: این سازمان متولی ۲۳۰ هزار کیلومتر راه های کشور است که باید نگهداری شود و علاوه بر آن ساخت محورهای روستایی را نیز برعهده دارد.

وی افزود: این سازمان با داشتن مجموعه ای از جمله ۶۰۰ هزار راننده، ۳۶۰ هزار وسیله نقلیه ‌باری، ۱۵ هزار اتوبوس، ۳۵ هزار سواری، ۳۰ هزار مینی بوس، متولی خدمات بسیاری به مردم کشور است.

مداح با اشاره به اهمیت خاص کرمان در کشور عنوان کرد: این استان حجم راه های بسیار بالایی دارد، مسیر اصلی بنادر به مرکز کشور نیز هست و وجود بارگاه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهمیت این استان را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: حسن انتصاب جدید احسان عراقی زاده به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان این است که یک نفر را از درون مجموعه ارتقا دادیم که موجب مسرت کل سازمان راهداری است زیرا ارتقای یک نفر موجب ایجاد انگیزه در همکاران و ارتقای دیگران می شود.

مسئولان برای مردم گام بردارند

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان نیز در این آیین گفت: مهمترین وظیفه در مسئولیت‌ها و مدیریت ها باید گام برداشتن برای مردم باشد که رضایت خداوند را به دنبال دارد.

حجت الاسلام مهدی عربپور با بیان اینکه رضایت عمومی در واقع پشتوانه قوی برای انقلاب است افزود: این فرهنگ انقلاب است که مسئولان از مقام معظم رهبری تا مسئولان استانی هدف خدمت به مردم دارند که این فرهنگ انقلاب است و نباید جز آن نیتی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کارکنان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدمت گذار بی ادعا مردم هستند زیرا در شرایط بحرانی که ما در منازل خود نشسته ایم، راهداران در گردنه های سخت و برفگیر و در برف و بوران سرگرم باز کردن راه ها هستند و این اقدامات همان خدمات بی منت و بدون ادعا است که این خدمات در استان کرمان به خوبی انجام شده است.

همچنین در این آیین احسان عراقی زاده به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان معرفی و از خدمات سیدعلی حاج سیدعلیخانی مدیرکل سابق این مجموعه قدردانی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.