شکایت فرزندان شمخانی از خبر دروغ خبرگزاری ایلنا

به گزارش سی نیوز، امروز خبرگزاری ایلنا در خبری مدعی شد که کشتی شرکت ادمیرال مربوط به فرزندان شمخانی توقیف شده است.

در این باره یک منبع آگاه به فارس گفت: باتوجه به کذب‌بودن این خبر، فرزندان شمخانی از این رسانه و عوامل این دروغ شکایت کردند.

بنابراین گزارش خبرگزاری ایلنا مدعی شده بود: کشتی «کابل» متعلق به شرکت ادمیرال با مالکیت «برادران شمخانی» به بهانه نقص مدارک از تقریبا ١٠ روز پیش همراه با همه باری که در حال حمل آن بوده، به حکم یک دادگاه هندی در بندر کاندلا توقیف شده‌ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments