تأخیر ۲۴ ساعته پرواز تهران-استانبول ایران‌ایر؛ چرا؟

به گزارش سی نیوز، به نقل از مهر، میراکبر رضوی در برنامه زنده شبکه خبر با موضوع پرواز روز گذشته تهران – استانبول ایران ایر که پس از سفر به استانبول مجدداً به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت و مسافران در این فرودگاه سرگردان شدند اظهار داشت: پرواز روز گذشته تهران – استانبول ایران ایر به دلیل بدی آب و هوای فرودگاه مقصد (استانبول) بدون فرود، مجدداً به فرودگاه مبدا بازگشت.

وی افزود: با پیگیری‌های مشخص شد نه تنها این مشکل برای ایرلاین‌های ایرانی بلکه برای شرکت‌های هواپیمایی دیگر کشورها نیز به دلیل بدی آب و هوای فرودگاه استانبول رخ داده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیگیری‌های این سازمان برای بررسی علت تأخیر پرواز دیروز ایران ایر به مقصد استانبول، ادامه داد: علت معطلی مسافران طی شبانه روز گذشته در فرودگاه امام خمینی (ره) این بود که مسئولان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منتظر بودند تا این پرواز انجام شود اما هر چقدر پیگیری‌ها انجام شد فرودگاه استانبول با برگزاری مجدد پرواز موافقت نکرد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و جان مسافران برای سازمان هواپیمایی در اولویت است درباره اینکه آیا هما به مسافران زیان دیده از انجام نشده این پرواز خصوصاً مسافرانی که قصد داشتند با پرواز کانکشن از استانبول به کشور دیگری بروند، خسارتی داده می‌شود یا نه؟ گفت: در حال حاضر مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) پذیرایی می‌شوند؛ خبرها لحظه‌ای به آنها داده می‌شود و اگر قرار به انجام پرواز جایگزین باشد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رضوی یادآور شد: اگر این پرواز لغو شود خسارت به مسافران پرداخت خواهد شد. در فرودگاه امام خمینی با مسافران صحبت کرده ایم تا در صورت کنسلی این پرواز و انجام پرواز جایگزین، مسافران پرواز ایران ایر به هتل منتقل شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.