تاخیر بسته های پستی در آمریکا به علت کمبود نیرو

به گزارش سی نیوز، به نقل از رویترز، شرکت خدمات پستی آمریکا، فدکس که یک شرکت چندملیتی است، اعلام کرد افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون سبب کمبود کارکنان و تاخیر در تحویل محموله های هوایی این شرکت شده است.

این شرکت اعلام کرد: «افزایش شدید تعداد مبتلایان به سویه اُمیکرون کرونا سبب کمبود موقتی تعداد کارکنان در دسترس و کارکنان عملیاتی شده است.»

بنا بر اعلام این شرکت حمل و نقل پستی، طوفان های زمستانی شدید در سراسر آمریکا از جمله در قطب هوایی اصلی این کشور در ممفیس در ایالت تنسی مشکلاتی ایجاد کرده است و فدکس در حال اجرای طرح های اضطراری و ترتیب دادن فعالیت هایی است تا اختلال ها را به حداقل برساند.

شرکت رقیب فدکس، یونایتد پارسل سرویس اعلام کرد اُمیکرون بر خدمات این شرکت تاثیری نداشته و طرح های اضطراری در حال انجام است.

سخنگوی یونایتد پارسل سرویس گفت: «رخدادهای آب و هوایی اخیر در لوئیزوئیل، کنتاکی و فیلادلفیا، پنسیلوانیا، علت برخی از تاخیر در تحویل محموله ها بوده است.»

شرایط وخیم آب و هوایی و شیوع سریع اُمیکرون که منجر به افزایش شدید تعداد مبتلایان شد، سبب شده است تا چندین خطوط هوایی آمریکا پروازهای خود را لغو و خلبان ها و خدمه خود را قرنطینه کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.