گزارش سفر ۲ روزه هیات مدیره انجمن کشتیرانی به بندرعباس + عکس

به گزارش سی نیوز جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران سفری دو روزه به شهربندرعباس داشتند. در این سفرها ضمن جلسه ای که با مدیرکل بنادر و دریانوردی سازمان بنادر در استان هرمزگان برگزار شد که گزارش این بخش را در این خبر می‌خوانید این افراد بازدیدی از سالن‌های ترخیص و گمرک بندر شهید رجایی داشتند.

ضمن آنکه جلسه ای با اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس برگزار شد که در این نشست که تا پاسی از شب نیز طول کشید مسائل و مشکلات مشترک مورد بررسی قرار گرفته و برخی از ابهامات فی مابین حل و فصل شد

‌‌همچنین در بخشی از این نشست در رابطه با طرح بیمه برگشت سالم کانتینری که توسط انجمن کشتیرانی ارائه شده است گفتگوهایی برای ارائه آموزش‌های لازم به اعضای اتحادیه صورت گرفت

در روز دوم سفر ابتدا بازدیدی در راستای بررسی و شناخت شرایط کار و مشکلات کسب و کاری از دو دفتر شرکت‌های دریای متحد پاسارگاد و توشه‌بر در بندرعباس انجام شده و اعضای هیات مدیره انجمن با کارکنان این مجموعه‌ها برای بهبود روند کسب و کار گفت‌وگو کردند.

سپس نشست مشترک انجمن با مدیران و فعالین حوزه لجستیک بندری در اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد. در این نشست حاضرین به ارائه مسائل و مشکلات خود خطاب به هیات مدیره انجمن پرداخته و در همین زمینه اعضای هیات مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با تاکید برضرورت توجه به مسائل مشترک و همچنین لزوم افزایش آموزش در حوزه‌های دریایی و بندری به برخی از سوالات مطرح شده در این نشست پاسخ دادند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.