راستی‌آزمایی رفع تحریم‌های دریایی با مرجعیت دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته

به گزارش خبرنگار سی‌نیوز، در این روزها که دور جدید مذاکرات ایران با کشورهای اروپایی در راستای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران آغاز شده است، مرکز پژوهش‌های مجلس نیز اخیرا در گزارشی با عنوان «راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها؛ محورهای اساسی و ابعاد اجرایی» و شماره مسلسل 17758 به روند اصولی راستی‌آزمایی‌هایی که توسط ایران برای تایید رفع تحریم‌ها باید صورت بگیرد، پرداخته است.

در بخشی از این گزارش با اشاره به مرجع راستی‌آزمایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی به موضوع کنشگران عمده هر صنعت اشاره شده و منظور از کنشگران عمده و مراجعی که باید برای راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها به گزارش آنها استناد کرد، معرفی شده است.

در حوزه بخش حمل‌و‌نقل کشتیرانی مجموعه‌هایی همچون وزیر راه، مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش، دبیرکل انجمن کشتیرانی خصوصی و شرکت‌های بزرگ خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل نظیر تاید واتر به عنوان مراجع راستی آزمایی رفع تحریم ها نام برده شده است.

لازم به ذکر است که گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت‌هایی مانند تایدواتر نیز از اعضای فعال انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران هستند.

لینک گزارش اصلی مرکز پژوهش‌های مجلس: https://rc.majlis.ir/fa/report/show/1674913

لینک خلاصه گزارش مرکز پژوهش‌ها در نشریه پژوهش‌نامه مرکز پژوهش‌های مجلس: https://rc.majlis.ir/fa/news/show/1677198

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.