تجلیل عالم اهل سنت ‌از اقتدار نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی‌

 

عالم اهل سنت هرمزگان گفت: قدرت و توان نیروی دریایی ارتش به شکلی نهادینه شده که ما امروز شاهد توزیع مناسب توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در سطح دریاها، اقیانوس‌ها و گستره آبی جهان هستیم.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، شیخ علی ماهیگیر عالم اهل سنت هرمزگان اظهارداشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس همراه با نیروی هوایی ارتش و نیروی زمینی نقش بی بدیلی را از خود به نمایش گذاشت و توانست در همان ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی ورق جنگ را به نفع ایران اسلامی بازگرداند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس همواره شاهد رشادت‌ها و شجاعت‌های فراوانی از دلاورمردان نیروی دریایی ارتش بودیم که در راستای حفظ امنیت، دفاع از ناموس و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

عالم اهل سنت هرمزگان بیان کرد: قدرت و توان نیروی دریایی ارتش به شکلی نهادینه شده که ما امروز شاهد توزیع مناسب توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در سطح دریاها، اقیانوس‌ها و گستره آبی جهان هستیم که این امر موجب تثبیت امنیت برای ما به ویژه در مقابله با دزدی‌های دریایی، ایستادن در برابر توطئه‌های استعمار پیر انگلیس و تجاوزهای استکبار جهانی آمریکا می شود.

شیخ علی ماهیگیر تصریح کرد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ این مرز بوم نیروهای دریایی ما با این حد از اقتدار و شکوه نرسیده‌اند و اگر هم رسیده باشند شاید مربوط به دوره‌های اساطیری است اما در تاریخ معاصر این حد از رشد، شکوفایی و مجد و عظمت در نوع خود بی‌سابقه است و این امر مایه فخر و مباهات ملت عزیز ایران شده است.

نویسنده و پژوهشگر دینی اهل سنت هرمزگان ابراز داشت: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در انتصاب فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جامعه بزرگ اهل سنت ایران نشان داد که انقلاب اسلامی نه تنها در شعار بلکه در عمل نیز شایسته‌سالاری را سرلوحه خود قرار داده است و مذهب، قومیت و مسائل دیگر جایگاه خاصی در انتصابات نظام ندارد.

وی تاکید کرد: انتصاب امیر ایرانی به فرماندهی نداجا خط بطلانی بود بر تلاش همه آنهایی که سعی داشتند بین جامعه اهل سنت و تشیع ایران اختلاف‌افکنی کنند و دسیسه‌های دشمنان اسلام و این مرز و بوم را از بین برد و مایه خوشحالی جامعه اهل سنت ایران شد.

ماهیگیر عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر قوای نیروهای مسلح در ماموریت‌های نظامی و امنیتی خود به موفقیت و شرایط مطلوب رسیده ‌و در کنار نیروی دریایی سپاه به خوبی توانسته ‌امنیت آب‌های سرزمینی ایران اسلامی و خطوط کشتی رانی کشور را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: این نیرو با تدبیر فرمانده معظم کل قوا در طرح توسعه سواحل مکران نیز نقش بسزایی دارد و برای توسعه زیر ساخت‌های این منطقه تلاش می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.