تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش

 

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش، گفت: برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اولویت ‎های همه پرسنل شرکت باشد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، حسین شیوا‌ به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به عنوان مدیرعامل، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‎‌های این منطقه، پای صحبت‎های دریانوردان این شرکت نشست.

در این نشست‎‌‌ چند ساعته که با حضور همه پرسنل ناوگان نفتکش برگزار شد، دریانوردان ناوگان مشکلات و مسائل جاری خود را به صورت بی‌‎واسطه با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند.

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‌‎های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژه‎ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویت‎‌هااست، بیان کرد: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دوره‎‌های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به صورت مستقیم و بی‎‌واسطه با آنان به گفت‌‎وگو بنشینم.

وی افزود: این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به صورت منظم ادامه خواهد یافت، تدابیر ویژه‌ای برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش داریم.

شیوا، حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان کرد و گفت: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد، از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با این افراد و همچنین بهبود رفاهیات و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‌‎های ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب می‎‌شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران‌ با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویت‌‎های همه پرسنل شرکت باشد، ادامه داد: برند ان آی تی سی به عنوان یکی از بزرگ‎ترین شرکت‌‎های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچ گونه خدشه‌‎ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد که انگیزه پرسنل و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران بالا ببرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.