ماجرای فوت کارگر مترو در خط ۴

 

یکی از کارگران متروی تهران بر اثر برخورد با قطار در خط ۴ مترو شهر تهران جان خود را از دست داد و به دستور شهردار تهران مقرر شد طی ۲۴ ساعت گزارش علت وقوع حادثه تهیه شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، خبر فوت یکی از کارگران تعمیرکار خط 4 متروی تهران کام بسیاری از شهروندان را تلخ کرد. این کارگر تعمیرکار روز گذشته در زمان خرابی سوزن ریل راه آهن در خط 4، مشغول تعمیر سوزن ورودی ایستگاه مترو ارم سبز تهران بود که قطار با او برخورد کرد و او را به کام مرگ کشاند.

رستمی قائم مقام عملیات شرکت متروی تهران، درباره این حادثه گفت: در یکی از تجهیزات ریلی ایستگاه ارم سبز واقع در خط 4 که مربوط به تعویض خط قطارهاست، یک مشکل فنی رخ می‌دهد، به دنبال این مشکل تیم نگهداری تعمیرات با هماهنگی مرکز کنترل فرمان سریعاً به محل اعزام می‌شوند تا سریع‌تر مشکل را برطرف کنند و حرکت قطارها در زمان پیک دچار اختلال نشود.

وی افزود: هنگام فعالیت تیم تعمیرات، همکارمان که از پیمانکاران شرکت بود، از تیم تعمیراتی و محل امن جدا شد و متأسفانه در مسیر تردد قطار قرار گرفت که قطار خروجی از ایستگاه با وی برخورد می‌کند و به دلیل شدت جراحات وارده، فوت کرد.

قائم مقام عملیات شرکت متروی تهران تصریح کرد: به محض وقوع حادثه تیم‌های امدادی وارد عمل شدند و سعی کردند در کمترین زمان جریان عادی حرکت قطارها را حفظ کنند و سریعاً وی را از تونل خارج کردند. بنده از طرف خودم شرکت متروی تهران به خانواده این همکار عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

دستور زاکانی برای بررسی علت حادثه ایستگاه ارم سبز

در پی وقوع این حادثه، علیرضا زاکانی شهردار تهران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جان باختن یکی از کارکنان مترو در حادثه برخورد با قطار در ایستگاه ارم سبز را تسلیت گفت و به سازمان بازرسی شهرداری دستور داد طی مدت 24 ساعت علت بروز حادثه را گزارش کند تا با متخلفین احتمالی برخورد شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.