مکاتبه رستم قاسمی برای حل مشکل بازنشستگان سازمان هواپیمایی و ایران‌ایر یا هما

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ارسال نامه وزیر راه و شهرسازی به هیئت دولت با موضوع بازنشسته‌ها خبر داد و گفت: به هیچ عنوان قانون‌گریزی ایرلاین‌ها را نمی‌پذیریم.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد محمدی‌بخش در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانونگریزی شرکت‌هایا هواپیمایی را به هیچ عنوان نمی‌پذیریم، اظهار کرد: در عین حال یار و یاور ایرلاین‌ها خواهیم بود. صنعت حمل و نقل یک صنعت های‌تک است که باید با هم برای رفع مشکلات و نواقص آن کمک کنیم.

وی درخصوص مشکل پیش آمده برای بازنشستگان سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: برای بازنشسته‌ها برنامه داریم. در این راستا نیز وزیر راه و شهرسازی نامه‌ای به دولت ارسال کرده است. بازنشسته‌ها آینه تمام نمای شاغلان بوده و جزو بدنه صنعت هستند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه دغدغه‌های درست بازنشسته‌ها را برطرف می‌کنیم از بررسی مشکلات هما خبر داد و گفت: در بند یک حکم ابلاغی بنده، توسعه ناوگان مورد تاکید قرار گرفته است در این راستا باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

محمدی بخش در عین حال افزود: گام اول ما در این مسیر این است که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی صنعت را سرپا نگاه داریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.