انتصاب قائم مقام دبیر شورای عالی مناطق آزاد

 

طی حکمی از سوی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، قائم مقام دبیر این دبیرخانه منصوب شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حکم سعید محمد خطاب به حمید برومند به شرح زیر است؛

با عنایت به سوابق، تعهد و تخصص و توانمندی های جنابعالی؛ به موجب این حکم به سمت «قائم مقام دبیر» در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری تمامی همکاران در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف سند راهبردی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی موفق باشید.

فروردین سال 97 سازمان اداری و استخدامی طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: تمام پست‌های سازمانی مصوب در دستگاهای اجرایی واحدهای استانی آنها تحت عنوان قائم مقام به غیر از مواری که مجوز ایجاد پست مربوطه به موجب قانون یا اساسنامه صادر شده حذف و استفاده از این عناوین در مکاتبات مجاز نیست.

نظر به تاکید و دستور رئیس جمهور و به منظور رعایت اصل تناسب مسئولیت و اختیار در ساختار تشکیلاتی دستگاههای اجرایی و انسجام در امر تصمیم‌گیری کلان تمام پستهای سازمانی مصوب در دستگاهای اجرایی واحدهای استانی آنها تحت عنوان قائم مقام به غیر از مواری که مجوز ایجاد پست مربوطه به موجب قانون یا اساسنامه صادر شده است حذف و استفاده از این عناوین در مکاتبات مجاز نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.