برگزاری یازدهمین همایش ملی بهره‌وری ایران

 

مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران گفت: یازدهمین همایش ملی بهره‌وری ایران با موضوع «بهره‌وری، نوآوری، اقتصاد پیشرو» برگزار می‌شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران گفت: یازدهمین همایش ملی بهره‌وری ایران با موضوع «بهره‌وری، نوآوری، اقتصاد پیشرو» برگزار می‌شود.

سید حمید کلانتری افزود: این همایش با موضوع «بهره‌وری، نوآوری، اقتصاد پیشرو» و با هدف «تبیین نقش نوآوری و بهره‌وری در تحول و توسعه اقتصادی و عبور از موانع و محدودیت‌های رشد و پویایی اقتصاد» در چهار محور «نوآوری و بهره‌وری»، «فرهنگ و بهره‌وری»، «بهره‌وری، اقتصاد و کسب‌و کار» و «بهره‌وری، دولت و نظام اداری» با حضور جمعی از صاحب‌نظران و اساتید برجسته در حوزه‌های مدیریت، اقتصاد و بهره‌وری و مسئولان دولتی 26 و 27 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و بهره‌وری دو بال رشد اقتصادی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جذب منابع با محدودیت‌های جدی مواجه هستیم، ارتقای بهره‌وری کشور قطعا موجب رشد و توسعه کشور و افزایش رفاه آحاد می شود.

مدیرعامل انجمن بهره‌وری ایران با استناد به آمارهای اعلام شده از سوی سازمان بهره وری آسیایی ادامه داد: بنابر آمار، متاسفانه رشد بهره‌وری در دهه‌های اخیر در کشورمان مطلوب نبوده است، از همین رو ضرورت دارد مقوله مهم بهره‌وری در کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این انجمن تلاش دارد با برگزاری این همایش در کنار سایر فعالیت‌های خود، ضمن گسترش گفتمان و فرهنگ‌بهره‌وری در سطوح مختلف، نقش بهره‌وری و مولفه‌های مرتبط با آن از جمله نوآوری را در پیشبرد اقتصاد کشور تبیین کند.

به گفته کلانتری، ارتقای نظام اداری و بهبود فضای کسب‌وکار دو مساله جدی دیگر کشور در حوزه بهره‌وری است که در این همایش ملی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در یازدهمین همایش ملی بهره‌وری به سایت http://www.irpa.ir/reg مراجعه کنند.

این همایش که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، از طریق لینک https://www.aparat.com/irpa_ir/live برای همه متخصصان و علاقه‌مندان بهره‌وری قابل مشاهده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.