مشخص شدن اعضای کمیته تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان استاندارد

 

اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد سازمان ملی استاندارد مشخص شدند.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی 8 تیرماه مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد موافقت کردند.

در آن روز، بررسی سفر خارجی اقوام سببی و نسبی در سازمان استاندارد، کیفیت پایین خودرو و قطعات داخلی و همچنین تاثیر کیفیت سوخت بر آلودگی هوای کلان شهرها به عنوان برخی موارد تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد اعلام شد.

همچنین چگونگی و نحوه نظارت سازمان استاندارد بر نحوه تولید و کنترل کیفیت خودروهای تولید داخل ، قطعات یدکی و لوازم مصرفی خودروها با توجه به کیفیت فنی و ایمنی متفاوت آنها، چگونگی بررسی تست تصادف خودروهای تولید داخل و دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه، جایگاه سازمان در قبال خسارات مالی و جانی وارده به مصرف کنندگان و هزینه های تحمیل شده به صنعت بیمه و ستاد و دیه و هزینه‌های درمانی کشور در حوادث جاده ای به دلیل عدم کیفیت مناسب خودروهای داخلی نیز از دیگر موارد تحقیق و تفحص اعلام شد.

بر این اساس امروز اعضای کمیته 15 نفره تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد سازمان ملی استاندارد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس انتخاب شدند.

اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد سازمان ملی استاندارد شامل حسینعلی حاجی دلیگانی، الهویردی دهقانی، علی جدی، سید مصطفی آقامیرسلیم، علیرضا سلیمی، معصومه پاشائی بهرام، روح‌اله نجابت، حسین میرزائی، اسفندیار اختیاری کسنویه یزد، لطف اله سیاه کلی، مهدی عسگری، سیدمحمد پاک مهر، علی اکبر کریمی، سیداحمد رسولی نژاد و علی خضریان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.