نخستين كشتي از سازمان كشتيراني والفجر ايران فردا وارد بندر دوحه مي‌شود

 

به گفته سفير ايران در دوحه، نخستين كشتي از سازمان كشتيراني والفجر ايران فردا (يك‌شنبه) از بوشهر حركت مي‌كند و وارد بندر دوحه خواهد شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا عبدالله سهرابي ـ سفير ايران در قطر ـ با اشاره به تلاش‌هاي مقامات عالي‌رتبه ايران و قطر براي توسعه همه‌جانبه روابط دو كشور و با اشاره به مرز همسايگي و وجود مرز دريايي بين دو كشور و سابقه تاريخي و ديرينه رفت و آمد مردم و تجار و بازرگانان از طريق دريا گفت: اميدورايم راه‌اندازي خط كشتيراني بين بندر بوشهر و بندر دوحه به‌عنوان نمادي از دوستي و حسن همجواري بين دو كشور باشد و شاهد توسعه و گسترش روابط و مبادلات تجاري و بازرگاني بين ايران و قطر باشيم.

او از اقدمات مسوولان قطري براي همكاري جهت تسهيل در رفت و آمد ايرانيان و احداث لنگرگاه اختصاصي براي لنج‌داران ايراني و ايجاد تاسيسات براي ارائه خدمات رفاهي و اقامتگاه براي لنج‌داران و ملوانان ايراني تشكر كرد.

كشتي والفجر روز يكشنبه وارد بندر دوحه مي‌شود و مراسمي استقبال رسمي از اين كشتي از سوي سفير ايران و مسوولان سازمان بنادر و گمرك قطر و بندر دوحه به همراه اعضاي سفارت و روساي ارگان‌هاي ايراني مقيم و استانداري بوشهر برگزار مي‌شود.

بر اساس اين گزارش همچنين گردهمايي مسوولان ايران و قطر در هتل هاليدي ويلا برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.