حضور مقتدرانه غواصان نیروی دریایی ارتش درمسابقات بین المللی نظامی غواصی

 

غواصان نیروی دریایی ارتش در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی غواصی عمق ۲۰۲۱ در بندر کنارک برای آمادگی‌ توان جسمانی و انتقال تجربیات با تیم های چین، هند، سوریه، روسیه و ونزوئلا با هم رقابت می کنند.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا ناخدا سوم شهریار شاکری فرمانده تیم غواصان نیروی دریایی ارتش در این مسابقات اظهارداشت؛ یکی از اهداف مهم این مسابقات انتقال تجربیات بین تیم های شرکت کننده است و این افتخار را داریم برای پنجمین بار متوالی غواصان نیروی دریایی ارتش در این مسابقات شرکت می کنیم و امیدواریم امسال هم برای ما پر ثمر باشد.

وی افزود: در مدت پنج سالی که در این مسابقات شرکت کردیم تیم های بسیار خوبی حضور داشتند و از سطح کیفی خوبی برخوردار بودند و غواصان توانمند، مقتدر با دانش و آمادگی جسمانی بالایی بودند.

فرمانده تیم غواصان نیروی دریایی ارتش در ادامه گفت؛ در راستای ارتقای سطح مسابقات بین‌المللی غواصی عمق یک تمرین مشترک یک هفته ای تیم غواصی ایران با تیم های شرکت کننده در مسابقات داشته و همه تیم ها نسبت به سال های قبل قوی تر ظاهر شدند و امیدواریم مسابقات امسال جدی تر ،رقابتی تر تنگاتنگ و نفس گیر با سایر مسابقات داشته باشیم و علاوه بر این همدلی و وفاق، پیش بینی می شود سطح مسابقات از تمامی شرایط نسبت به سال های گذشته به مراتب بالاتر باشد.

این مسابقات با حضور تیم های شرکت کننده ۸ کشور دنیا و با ۱۰۰ نفر غواص نیروهای دریایی ارتش در دو منطقه انزلی و کنارک آغاز و تا ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.