خط مسافری دریایی بندر خرمشهر – کویت مجدد برقرار شد

 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: خط مسافری دریایی بندر خرمشهر – کویت پس از یک سال و اندی توقف بار دیگر برقرار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نوراله اسعدی روز شنبه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت کشور کویت، خط رفت و برگشت مسافری دریایی بندر خرمشهر – کویت که متوقف شده بود با پیگیری‌ مستمر از مراجع مربوطه باردیگر از سر گرفته شد.

وی گفت: بر این اساس خط مسافری دریایی بندرخرمشهر – کویت به صورت منظم و هفتگی با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی آماده سفر دریایی است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: تمامی مسافران با به همراه داشتن تست مبتلا نبودن به کرونا، ۷۲ ساعت پیش از سفر و دارا بودن ملزوماتی از قبیل ماسک و دستکش بر روی صندلی‌های علامت‌گذاری شده، سفر خود را آغاز و تا پایان سفر با رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌ها سفر خود را به انجام می‌رسانند.

اسعدی ادامه داد:پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس در خرمشهر به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور و منطقه، نقش عمده‌ای در توسعه مناسبات تجاری بندر خرمشهر با سایر بنادر منطقه دارد و با مساحت ۶ هزار مترمربع دارای ۲ پست اسکله و ظرفیت جابجایی روزانه یکهزار و ۲۰۰ نفر، از بزرگترین پایانه‌های مسافری دریایی خاورمیانه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.