بهره برداری خط فیبر نوری بندر تجاری شادگان تا پایان شهریورماه

 

استاندار خوزستان گفت: خط فیبر نوری بندر تجاری شادگان به طول ۱۴ کیلومتر تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش سی نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان در نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شادگان حفاری خط فیبر نوری به پایان رسیده و ۴ کیلومتر آن با همکاری سازمان بنادر، کشتیرانی و مخابرات انجام شده است، گفت: خط فیبر نوری بندر تجاری شادگان به طول ۱۴ کیلومتر تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: احداث خط برق بندر تجاری این شهر به طول ۴۷ کیلومتر تامین منابع شده و از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی کشور به مبلغ ۴۷۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است و تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به دستور کار دیگر جلسه که طرح آبرسانی به بندر تجاری شادگان است، بیان داشت: مشاوره این طرح صورت گرفته و مناقصه در حال انجام است که حداکثر تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آبرسانی به این بندر آغاز خواهد شد، همچنین موضوع دیگر آبرسانی به روستا‌های مسیر جفال و ابوشلوگ شادگان بود که مقرر شد تا پایان شهریورماه به اتمام برسد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با اجرای این مصوبات شاهد تحول و رونق خوبی در بندر شادگان هستیم و مشکلات تنش آبی روستا‌های این شهر کاهش پیدا می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.