تشکر دریادار خانزادی از همکاری اصحاب رسانه با «نداجا»

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تبریک روز خبرنگار نوشت: بی‌شک حضور اصحاب رسانه در مراکز مهم خبری کشور که مورد اعتماد مردم و نظام بوده و همکاری و تعامل گسترده‌ای که با غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش دارند؛ موجب آشنایی و شناخت بیش از پیش مردم با فعالیت‌های نداجا می شود.

به گزارش سی نیوز از روابط عمومی ارتش، در متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی آمده است: روزخبرنگار، فرصت مناسبی برای تجلیل از خبرنگاران متعهد و رسانه‌های انقلابی می‌باشد که در راستای رسالت مهم اطلاع‎رسانی و آگاهی‎بخشی آحاد جامعه فعالیت می‌نمایند.

وی در این پیام تاکید کرده است: بی‌شک حضور اصحاب رسانه در مراکز مهم خبری کشور که مورد اعتماد مردم و نظام بوده و همکاری و تعامل گسترده‌ای که با غیورمردان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند؛ موجب آشنایی و شناخت بیش از پیش مردم با فعالیت‌های نداجا می‌ شود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب فرارسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را بعنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبررسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را درظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.