تردد در بنادر مسافربری استان هرمزگان محدود شد

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اعمال محدودیت تردد سفر به جزایر استان تا جمعه ۱۶ آبان ماه خبرداد.

به گزارش سی نیوز به نقل از مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان علی رضا محمدی کرجی ران عصر امروز (۱۲ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی تصمیمات و حسب دستور العمل ابلاغی از سوی استانداری هرمزگان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از امروز ۱۲ آبانماه تا روز جمعه به مدت پنج روز محدودیت تردد سفر به جزایر استان اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: خدمات فقط به شهروندانی که بنا به ضرورت می‌بایست در این مسیر‌ها تردد نمایند ارائه و از ارائه خدمت به مسافران و گردشگران معذوریم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها در بنادر پل و لافت نیز انجام و هیچگونه خدمات دریایی و بندری به گردشگران و کلیه افرادی که قصد عزیمت به جزیره قشم را دارند ارائه نمی‌شود.

وی افزود: تردد خودرو‌های حامل مواد غذایی، سوخت رسان و کشنده‌هایی که مایحتاج جزیره را تامین می‌کنند تا ساعت ۱۸ در بنادر پل و لافت انجام می‌شود.

این مقام مسئول اعمال محدودیت را به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از شیوع و ابتلا هموطنان به ویروس کووید ۱۹ عنوان کرد و گفت: متاسفانه ممنوعیت و محدودیت تردد در بنادر مجاز فرصت را برای افراد طماعی که بهداشت و سلامت مردم را دستخوش خواسته سود جویانه خود قرار می‌دهند فراهم می‌آورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.